سكه طرح جديد340 هزار تومان

سكه طرح جديد340 هزار تومان
با ورود به فصل سرما و نزديك شدن به پايان سال ميلادي، بروز نوسانات متعدد قيمت طلا در بازارهاي جهاني پيش بيني مي شود.
به گزارش خبرنگار اصناف ايسنا، از صبح روز گذشته قيمت هر اونس طلا به هزار و356 دلار رسيد كه با تزريق دلار در بازارهاي داخلي توسط بانك مركزي، مجددا كاهش يافت و بر همين اساس قيمت سكه به يكباره سه هزار و500 تومان كاهش پيدا كرد اما در بعد از ظهر روز گذشته با افزايش قيمت دلار و به دليل بروز برخي اشكالات در حوالجات داخلي، بهاي طلا وسكه مجددا رو به افزايش گذاشت.
قيمت هر اونس طلا كه در آغاز هفته هزار و360 دلار بود، در پنج روز گذشته پنج دلار كاهش قيمت يافت و به هزار و 355 دلار رسيد اما با بروز نوسانات در نرخ دلار، قيمت سكه و طلا در بازارهاي داخلي تغيير يافت.
به اعتقاد محمد كشتي‌آراي ـ رييس اتحاديه كشوري طلا و جواهر ـ با توجه به در پيش بودن دو مناسبت بزرگ - عيد سعيد قربان و عيد غدير- احتمال افزايش تقاضا براي خريد طلا و سكه در بازارهاي داخلي و بالا رفتن قيمتها وجود دارد.
وي گفت: با پشت سرگذاشتن اعياد مذهبي و شروع ماه محرم به تدريج از ميزان تقاضا براي خريد طلا و سكه در بازارهاي داخلي كاسته خواهد شد.
در همين راستا پيش بيني مي‌شود با توجه به ورود به فصل سرما، تغيير و تحولاتي را نسبت به بهاي طلا در بازارهاي جهاني شاهد باشيم و به دليل نزديك شدن به پايان سال ميلادي در ماه‌هاي آينده، در قيمت‌هاي جهاني نوساناتي به وجود آيد.
به گزارش ايسنا، امروز در بازارهاي داخلي هر قطعه سكه طرح قديم360 هزار تومان، سكه طرح جديد340 هزار تومان، نيم سكه 170 هزار و 500 تومان، ربع سكه 85 هزار و500 تومان، يك مثقال طلاي آب شده 17 عيار 149 هزار و 800 تومان، يك مثقال طلاي آب شده 18 عيار 158 هزار و 600 تومان و يك گرم طلاي 18 عيار 34 هزار و 600 تومان داد و ستد شد.
لازم به ذكر است كه امروز هر اونس پلاتين با پنج دلار افزايش به هزار و717 دلار و هر اونس نقره نيز با تفاوت اندك به 14 دلار و 85 سنت رسيد. 
منبع خبر: خبرگزاري ايسنا
  ۱۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۲:۲۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد