اوضاع بورس‌هاي اوراق بهادار و كالا در نيمه دوم سال تحليل مي شود

اوضاع بورس‌هاي اوراق بهادار و كالا در نيمه دوم سال تحليل مي شود
درجريان برگزاري همايشي در اصفهان، اوضاع بورس اوراق بهادار، بورس كالا و فرابورس در نيمه دوم سال تحليل مي شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادي فارس، همايش تحليلي بورس اوراق بهادار، بورس كالا و فرابورس در نيمه دوم سال با همكاري شركت بورس كالا، شركت فرابورس، مركز آموزش وزارت بازرگاني، اتاق بازگاني و صنايع و معادن استان اصفهان و شركت بهينه سازان بازار ايرانيان در استان اصفهان برگزار مي شود.
دراين همايش تحليلي كه قرار است چهارشنبه جاري 19 آبان در محل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان اصفهان برگزار شود، دكتر بهروز خدارحمي به عنوان قائم مقام كانون نهادهاي سرمايه گذاري و از تحليلگران بين المللي بازار به تبيين و تحليل اوضاع اقتصاد جهاني و تاثيرات آن بر بورس ايران و از سوي ديگر معرفي بازارهاي موازي براي سرمايه گذاري مي‌پردازد.
همچنين حسين خزلي خرازي دبيركل سابق كانون كارگزاران به دلايل روند مثبت بورس در نيمه اول سال و بررسي عوامل تاثير گذار بر بورس در نيمه دوم سال پرداخته و عليرضا كديور مدير پرتفوي شركت سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر نيز به عنوان تحليلگر بورس به بررسي آثار هدفمند كردن يارانه ها بر صنايع مختلف بورس سخنراني مي كند.
در بخش ديگري از اين سمينار پژمان ساعت ساز مدير مطالعات اقتصادي، برنامه ريزي و آموزش بورس كالا در خصوص بررسي وضعيت بورس كالا و چشم انداز آينده آن و امير آشتياني مدير تحقيق و توسعه شركت فرابورس پيرامون وضعيت فرابورس، عملكرد آن و دورنماي آينده اين بازار جديد براي حاضرين سخنراني خواهد كرد.
برگزاري پانل پرسش و پاسخ با حضور مديران و تحليلگران بورس و نمايشگاه جنبي بازار سرمايه از ديگر برنامه هاي جنبي اين همايش براي حاضرين خواهد بود.
در پايان اين همايش يك روزه گواهينامه معتبر مورد تاييد مركز آموزش وزارت بازرگاني به شركت كنندگان اهدا خواهد شد.
منبع خبر: خبرگزاري فارس
  ۱۷ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۸:۱:۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد