رشد نرخ طلا در بورس نیویورک و توکیو

رشد نرخ طلا در بورس نیویورک و توکیو
طی معاملات روز گذشته در میان بورس‌های کالایی، نرخ طلا تنها در بورس شانگهای کاهش داشت؛ اما در نیویورک و توکیو قیمت آن افزایشی بود. قیمت نفت خام در بورس نیویورک کاهش داشت، اما در بورس توکیو رشد کرد.
طی معاملات روز گذشته در میان بورس‌های کالایی، نرخ طلا تنها در بورس شانگهای کاهش داشت؛ اما در نیویورک و توکیو قیمت آن افزایشی بود. قیمت نفت خام در بورس نیویورک کاهش داشت، اما در بورس توکیو رشد کرد. براساس این گزارش در این روز قیمت طلا در بورس نیویورک برای ماه دسامبر 3 دلار و برای ماه ژانویه یک دلار رشد کرده وبه ترتیب با نرخ 1392 دلار و 1390 دلار در هر اونس معامله شد.
قیمت نفت خام در بورس نیویورک با قیمت 87 دلار در هر بشكه برای ماه ژانویه و 88 دلار برای ماه فوریه معامله شد.قیمت طلا برای ماه دسامبر با 2 ین افزایش نرخ برای ماه دسامبر و فوریه با قیمت 3 هزارو 740 ین برای ماه دسامبر و 3 هزارو 742 ین برای ماه فوریه معامله شد.قیمت نفت خام نیز با 140 ین افزایش قیمت با نرخ 45 هزارو 960 ین معامله شد.
نفت سفید نیز با 280 ین افزایش قیمت 59 هزارو 120 ین فروخته شد .گازوئیل و پالادیوم و پلاستیک هم در بورس توکیو با افزایش قیمت همراه شدند.در بورس شانگهای نیز قیمت طلا برای ماه دسامبر 2 یوآن و برای ماه ژانویه یک یوآن ارزان شده و به ترتیب با قیمت 296 یوآن و 299 یوآن معامله شد.از میان فلزات پایه قیمت آلومینیوم در بورس توکیو ارزان شد؛ اما نرخ روی، مس و میلگرد گران شد و به ترتیب آلومینیوم با نرخ 16 هزار یوآن معامله شد كه 50 ین افت داشت. مس با قیمت 64 هزارو 850 یوآن معامله شد که 340 یوآن رشد کرده بود. روی نیز 160 یوآن رشد کرده و با نرخ 17 هزارو 850 یوآن معامله شد.در بورس شیکاگو نیز نرخ همه محصولات کشاورزی رشد داشت و تنها اتانول ثابت ماند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۳ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۵۰:۱۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد