سكه، طلا و ارز بدون تغيير قيمت نسبت به روز گذشته به فروش رسيد

سكه، طلا و ارز بدون تغيير قيمت نسبت به روز گذشته به فروش رسيد
در نخستين روز اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها طلا، سكه و ارز در بازارهاي داخلي بدون تغيير قيمت نسبت به روز گذشته معامله شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس«توانا» در پي اجراي طرح تحول اقتصادي و هدفمند كردن يارانه ها از بامداد امروز يكشنبه 28 آذر ماه هيچگونه تغييري در روند اقتصادي كشور رخ نداده و بازار كشور همچنان روال عادي روزهاي گذشته را دنبال مي كند.
بنابراين گزارش با بررسي بازار فلزات گرانبها و همچنين كالاهاي اساسي كشور در آغاز نخستين روز اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها و مطابقت قيمت آنها با روزهاي گذشته قبل از اجراي اين طرح هيچ تغييري در نمودار قيمتي كل ديده نشده است.
به گزارش فارس پيش بيني مي شود با كنترل بازار از سوي دولت و نظارت شديد همگاني بر روي قيمت كالاهاي اساسي، اقتصاد ايران به طور كامل كنترل شده و براساس پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در مسير ايجاد شده اقتصادي حركت كند.
به گفته برخي از كارشناسان اقتصادي موفقيت بدست آمده در نخستين ساعات شروع اجراي طرح هدفمندي يارانه ها نبايد موجب كاهش فعاليت سازمان ها و نهادها بازرسي شود چرا كه اگر اجراي طرح تحول اقتصادي يكي از بزرگترين رويدادها در تاريخ كشور است در پي آن سامان دادن بازار درآينده مهمترين ركن اصلي اجراي اين طرح خواهد بود.
هم اكنون در بازار جهاني هر اونس طلا با ميانگين 1374 دلار معامله شد كه تغيير چشمگيري با روز گذشته نشان نمي دهد.
بنابراين در بازار تهران هر گرم طلاي 18 عيار 35 هزار و 230 تومان و هر سكه بهار آزادي 346 هزار تومان بدون تغيير نسبت به روز گذشته به فروش رسيد.
به گزارش فارس هر دلار آمريكا در بازار تهران تا ساعت 13 امروز 1068 تومان و هر يورو 1408 تومان به فروش رسيد. 
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۵:۳۰:۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد