طلا صعود کرد

طلا صعود کرد
طلا در بازار جهانی به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود کرد. روز جمعه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، طلا با کاهش روبه‌رو شد اما به سوی بزرگ‌ترین افزایش هفتگی در دو ماه اخیر پیش می‌رود.

طلا در بازار جهانی به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود کرد. روز جمعه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، طلا با کاهش روبه‌رو شد اما به سوی بزرگ‌ترین افزایش هفتگی در دو ماه اخیر پیش می‌رود. هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جمعه بازار سنگاپور 2/0 درصد کاهش پیدا کرد و به 41/1334 دلار رسید اما از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود دو درصد افزایش نشان داد که بزرگ‌ترین افزایش هفتگی از اواخر ماه ژوییه است.
در بازار نیویورک هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر، 5/0 درصد کاهش پیدا کرد و به 20/1338 دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز پنجشنبه 30/13 دلار یا یک درصد افزایش داشت و در 70/1344 دلار بسته شد. رونالد لیونگ، مدیر فروش در شرکت کارگزاری «لی چیونگ گولد» هنگ‌کنگ به رویترز گفت: حرکت قیمت طلا ارتباط نزدیکی با دلار خواهد داشت و انتظار می‌رود قیمت این فلز طی چند هفته آینده در بازه محدودی بماند. وی در ادامه افزود: سرمایه‌گذاران تلاش خواهند کرد قیمت طلا را تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا افزایش دهند و بعید است بانک مرکزی آمریکا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر برای افزایش نرخ‌های بهره اقدام کند.

منبع خبر: 
  ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۷:۲۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد