سنگ اونيكس: معرفی و خواص اونیکس که شما را متعجب می کند!

سنگ اونيكس: معرفی و خواص اونیکس که شما را متعجب می کند!
سنگ اونیکس، یکی از محبوب ترین سنگهای قیمتی در صنعت طلا و جواهر و آقایان می باشد. در این مقاله به بررسی مشخصات و خواص سنگ اونیکس می پردازیم و نحوه تشخیص سنگ اونیک و پاکسازی اونیکس را بررسی می کنیم

سنگ اونیکس چیست؟ سنگ اونیکس در واقع نوعی عقیق کلسدونی است. اونیکس یک کانی سیلیکات نواری موازی است و به رنگ سیاه با نوارهای سفید در رایج‌ترین شکل آن تمایل دارد. بااین‌حال، انواع سنگ اونیکس نیز می‌تواند سبز، صورتی، قهوه‌ای، قرمز و سبز و حتی شفاف با نوارهای سفید باشد. سنگ اونیکس بیشتر از کلسیت ساخته شده و دارای درخشندگی مومی است. منظور از عقیق حفاظت و ثروت است.

عکس سنگ اونیکس چیست؟ زر

پس از ساعت‌ها مطالعه عمیق در خواص درمانی سنگ اونیکس، باعث جذب ما به خواص سنگ اونیکس می‌شود. در اینجا ما نگاهی دقیق‌تر به انرژی و خواص سنگ اونیکس خواهیم داشت. از به ارمغان آوردن سایه‌هایی از محافظت در برابر انرژی منفی گرفته تا جمع‌شدن حواس و تشویق به رویکردی استوار به زندگی پر از شادی و ثروت، به‌طورکلی می‌توان گفت که سنگ اونیکس سنگ قاطعیت و قدرت است.

ما در این مقاله سایت زر بیشتر به عناصر شفابخش این سنگ آرام و مطمئن می‌پردازیم و تمام راه‌هایی را که می‌تواند مسیر را پاک‌کرده و قطب‌ها را متعادل کند، کشف می‌کنیم.

معرفی سنگ اونیکس سیاه

معرفی سنگ اونیکس سیاه - زر

سنگ اونیکس، این جواهر شاداب و سالم نام خود را از کلمه یونانی پنجه یا انگشت به دلیل شکل و سفید درخشان نوارهایی که در داخل جواهر ظاهر می‌شود، گرفته است. در افسانه‌های یونان باستان می‌گویند که کوپید ناخن‌های مادرش، الهه زهره را با استفاده از تیر معروف خود کوتاه کرد. این ناخن‌های جاودانه از بهشت کوه المپ و به رود سند افتاد و در آنجا به سنگ اونیکس تبدیل شد.

در واقع، این سنگ تیره و رؤیایی موردعلاقه الهه‌ها و ملکه‌ها است و حتی کلئوپاترا بر این اعتقاد بود که سنگ اونیکس را نزدیک خود نگه می‌داشت؛ زیرا این سنگ به‌خاطر قدرت محافظتی قوی خود شناخته می‌شد. وقتی صحبت از سنگ اونیکس به میان می‌آید، عجایبی حیرت‌انگیز را می‌شناسیم. این سنگ یک نوع محافظ می‌باشد. بله محافظ!

اما این سنگ به طرق دیگر نیز به ما خدمت می‌کند. سنگ اونیکس مانند سایر سنگ‌های سیاه و زیبا، می‌تواند انرژی منفی را جذب کند و به ما کمک کند تا به توصیه‌های عاقلانه خود عمل کنیم.

چینی‌ها همچنین معتقد بودند که سنگ اونیکس یک محافظ بزرگ است و این جواهر نواری را در تمرینات فنگ شویی محبوب می‌کند.

در داستان‌های هندی باستان، سنگی بود که از شر و ناهماهنگی محافظت می‌کرد و به حفظ ثبات و تعادل کمک می‌کرد، به‌ویژه در مرزهای روابط.

سنگ اونیکس در کدام کشورها وجود دارد؟

سنگ اونیکس در کدام کشورها وجود دارد؟

سنگ اونیکس در بسیاری از نقاط مختلف، از هند گرفته تا برزیل و حتی ماداگاسکار، همراه با ایالات متحده و روسیه نیز استخراج می‌شود. این سنگ اغلب به‌عنوان یک جواهر خوب برای کنده‌کاری شناخته می‌شود؛ زیرا در مقیاس سختی Mohs به ۶٫۵ می‌رسد. به همین دلیل است که یافتن آثار باستانی رومی و یونانی که از سنگ اونیکس حکاکی شده‌اند، رایج است.

انواع سنگ اونیکس چیست؟

انواع سنگ اونیکس چیست؟

سنگ اونیکس:

سنگ اونیکس لایه‌ای از کلسدونی است و اغلب سیاه با نوارهای سفید یا نواری از سیاه یکپارچه است. نام خود را از کلمه یونانی پنجه گرفته است و گفته می‌شود که یازدهمین سنگ روی لباس کاهن اعظم است.

ساردونیکس:

ساردونیکس سنگی است که در آن لایه‌هایی از سنگ اونیکس با سارد جایگزین می‌شود. رنگ آن به رنگ زمینی با رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز که توسط سنگ اونیکس سفید بلند شده است. این سنگ نام خود را از کلمه یونانی گوشت یعنی Sarx گرفته است.

سارد:

سارد شکلی از سنگ اونیکس نیست، بلکه در واقع شکلی از کارنلیان با رنگ‌های کلسدونی مایل به قرمز یا قهوه‌ای سوخته است. این سنگ در دنیای باستان ساردیوس نامیده می‌شد و گفته می‌شود که اولین سنگ روی لباس کاهن اعظم است.

کلسدونیکس یا سنگ اونیکس نواری:

کلسدونیکس به کلسدونی با نوارهای سنگ اونیکس اشاره دارد. می‌توان آن را با رنگ‌های کرم، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و مشکی رنگ‌آمیزی کرد.

سنگ اونیکس قرمز:

 سنگ اونیکس قرمز می‌تواند نام دیگری برای ساردونیکس باشد.

خواص سنگ اونیکس

خواص سنگ اونیکس - سایت زر

در این قسمت مقاله معرفی سنگ اونیکس به بررسی خواص سنگ اونیکس می‌پردازیم:

  1. سنگ اونیکس که اغلب به‌عنوان حرز در برابر انرژی منفی استفاده می‌شود، استاد خوش‌شانسی است.
  2. همه سنگ‌های سیاه دارای خواص درمانی قوی هستند، به‌ویژه وقتی صحبت از محافظت و محافظت از شما در برابر هر چیزی که می‌تواند آسیب‌رسان باشد، به میان می‌آید.
  3. سنگ اونیکس با ارتعاشات قوی رسیده است و می‌تواند سایه‌هایی از قدرت و اراده را برای کسی که از این سنگ استفاده می‌نماید به ارمغان بیاورد.
  4. سنگ اونیکس سیاه نه‌تنها یک سپر فورسفیلد در اطراف شما ایجاد می‌کند، بلکه چاکراهای خاصی را در بدن فعال می‌کند تا ایستادگی مستحکم، تمرکز خلاقانه و روشن‌کردن مسیرهای جدید به‌سوی خرد را ایجاد کند.
  5. سنگ اونیکس سیاه شما را به زیبایی در بدن، ذهن و روح مستقر می‌کند.
  6. از دیگر خواص سنگ اونیکس، این است که پر از انرژی زمین‌گیر عالی است که به شما کمک می‌کند در این دنیا احساس ثبات کنید.
  7. از دیگر خواص سنگ اونیکس، این است که همراه با کنترل سیستم عصبی شما، این جواهر تیره عمیق، سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می‌کند، استقامت شما را بالا می‌برد و به شما کمک می‌کند تا به‌ویژه پس از دوره‌های طولانی بیماری یا خستگی دوباره روی پاهای خود بایستید.
  8. سنگ اونیکس می‌تواند جواهری عالی برای بهبودی باشد، زیرا به شما کمک می‌کند تا از هرگونه عود بیماری جلوگیری کنید و در عوض بدن شما را تشویق می‌کند تا از نظر فیزیکی بر روی درمان تمرکز کند.
  9. از دیگر خواص سنگ اونیکس، این است که می‌تواند از مغز استخوان و ساختارهای بافتی در بدن حمایت کند و به تقویت دندان‌ها و استخوان‌ها نیز کمک کند.
  10. هنگامی که صحبت از شفای عاطفی به میان می‌آید، سنگ اونیکس سیاه همان حسی از قدرت و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد که به بدن فیزیکی شما نیز می‌دهد.
  11. از دیگر خواص سنگ اونیکس، این است یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش اعتمادبه‌نفس و تسلط بر هنر خودکنترلی است.
  12. برای کسانی که سریع خشمگین می‌شوند، بالا و پایین شدن ناامیدی را به‌وضوح احساس می‌کنند و اغلب خود را یک آشفتگی عصبی وحشتناک می‌بینند، سنگ اونیکس خواص آرامش دارد.
  13. سنگ اونیکس به شما کمک می‌کند تا بر حس خود تسلط پیدا کنید و بتوانید تصمیمات عاقلانه بگیرید.
  14. از دیگر خواص سنگ اونیکس، این است که می‌تواند به‌ویژه برای کسانی مفید باشد که از طریق الگوهای غم و اندوه حرکت می‌کنند، زیرا به شما کمک می‌کند تا بدون ازدست‌دادن خود در این فرایند عزاداری کنید، غمگین شوید، بپذیرید و رها کنید.

سنگ اونیکس و چاکراهای بدن

سنگ اونیکس و چاکراهای بدن - زر

  1. سنگ اونیکس سیاه یک سنگ چاکرای ریشه است؛ زیرا تمام آن انرژی زمینی باشکوه را به ارمغان می‌آورد تا شما را به زمین زیر پایتان متصل نگه دارد.
  2. چاکرای ریشه یکی از مهم‌ترین چاکراهایی است که انرژی اضافی را از بدن خارج می‌کند. بدون اینکه چاکرای پایه پاک شود، می‌تواند کل سیستم چاکرا را از تعادل خارج کند.
  3. سنگ اونیکس سیاه همچنین می‌تواند به شما کمک کند در حین باز شدن چاکرای تاج و هر نوع کار روانی یا کاوش در زندگی گذشته که می‌تواند شما را باز و به طور بالقوه آسیب‌پذیر نگه دارد، محافظت شود.
  4. از سنگ اونیکس سبز می‌توان برای باز شدن چاکرای قلب و از سنگ اونیکس سفید نیز برای رفع انسداد چاکرای تاج استفاده کرد.

سنگ اونیکس، سنگ کدام ماه تولد است؟

سنگ اونیکس، سنگ کدام ماه تولد است؟

سنگ اونیکس سیاه سنگ تولد مناسب برای تمام شهریوری ها ویا نماد لئوهای سرگرم بیرون است. لئوها شخصیت‌های قوی، پر از اراده، جاه‌طلبی و با قلب بزرگ و درخشان هستند. درحالی‌که لئوها از قبل دارای اعتمادبه‌نفس و جذابیت هستند، سنگ اونیکس به آنها کمک می‌کند تا ناامنی‌هایی را که گاهی اوقات باعث شورش می‌شوند، متعادل کنند، به‌خصوص در مورد حسادت.

سنگ اونیکس سیاه به لئوها کمک می‌کند تا در پاشنه‌های خود فروبروند و زمین بخورند، بنابراین بدون نیاز به تسلیم‌شدن در برابر الگوهای رفتاری مالکانه، احساس امنیت و امنیت می‌کنند. سنگ اونیکس سیاه نیز از لئوها دعوت می‌کند تا ارباب سرنوشت خود شوند.

نحوه استفاده از سنگ اونیکس

نحوه استفاده از سنگ اونیکس

سنگ اونیکس سیاه را مستقیم بر بدن و یا در جیب خود نگه‌داری نمایید چرا که باعث می‌شود تا محافظی باشد که شما را در طول زندگی مراقبت کند.

یکی از بهترین روش‌های استفاده از سنگ اونیکس، انتخاب زیورآلات سنگ اونیکس است. وقتی سنگ اونیکس مستقیماً با پوست تماس داشته باشد، می‌تواند تمام آن قدرت‌های شفابخش را به بدن منتقل کند و ارتعاشات شما را افزایش دهد.

کریستال هایی که به پوست متصل می‌شوند می‌توانند بدون تأخیر کار خود را انجام دهند. بدون اینکه شما متوجه شوید، آنها به کار شبانه‌روزی ادامه می‌دهند تا شما را از انرژی منفی محافظت کنند و به‌آرامی شما را در تمام مسیرهای درست هدایت کنند. سنگ اونیکس یک سنگ متحول‌کننده است - به این معنی که می‌تواند به طور فعال به تغییر وضعیت و دیدگاه شما نسبت به زندگی کمک کند.

سنگ اونیکس سیاه را همچنین می‌توان در تمرینات فنگ شویی نیز استفاده کرد. این انرژی آبی به زیبایی نرم و روان را به ارمغان می‌آورد که با سایه‌هایی از سکون، تفکر آرام، پاک‌سازی و پاکی نیز نشخوار می‌شود. با قراردادن آن در فضای موردعلاقه خود می‌توانید یک معبد ذن مانند از استراحت و آرامش ذهنی ایجاد کنید. این ارتعاشات محافظ بزرگ نیز آن را به سنگی عالی برای قراردادن نزدیک نقاط ورودی تبدیل کرده است.

نحوه تمیزکردن و پاک‌سازی سنگ اونیکس

نحوه تمیزکردن و پاک‌سازی سنگ اونیکس - زر

مانند تمام کریستال‌ها، سنگ اونیکس سیاه باید به طور منظم تمیز و شارژ شود. ازآنجایی‌که سنگ اونیکس یک سنگ محافظ است که برای همیشه مشغول پاک‌کردن انرژی‌های بد و انرژی‌های منفی است، هر زمان که احساس کردید وزن مرده را حمل می‌کند به تمیز نگه‌داشتن آن کمک می‌کند. این عمل به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که سنگ شما در زمان نیاز دچار لکنت نمی‌شود.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پاک‌سازی سریع و ایمن سیاه سنگ اونیکس، لکه کردن آن با چوب مریم‌گلی است. مریم خود را روشن کنید و سنگ را برای چند ثانیه از میان دود عبور دهید.

همچنین می‌توانید با قراردادن آن در زیر نور خورشید به مدت ۶ تا ۱۲ ساعت آن را تمیز و شارژ کنید تا آن را کاملاً پر کنید. اگر نمی‌خواهید سنگ خود را زیر نور خورشید رها کنید، می‌توانید آن را به مدت یک روز زیر نور مهتاب یا حتی زیر باران بگذارید.

تشخیص سنگ اونیکس اصل

تشخیص سنگ اونیکس اصل

اونیکس یکی از سخت‌ترین سنگ‌های قیمتی است که تشخیص سنگ اونیکس اصل یا نبودن اونیکس را آسان می‌کند. برای تشخیص سنگ اونیکس اصل ابتدا سطح سنگ را بررسی کنید. اگر می‌توانید خراش‌هایی را روی آن ببینید که به نظر می‌رسد ناشی از ساییدگی و پارگی عمومی است، سنگ شما ممکن است یک جواهر اونیکس واقعی نباشد.

علاوه بر این برای تشخیص سنگ اونیکس اصل می‌توانید فندک را به مدت 10 ثانیه تا سنگ نگه دارید و سپس آن را در مقداری آب بیندازید. عقیق واقعی در این فرایند آسیبی نبیند.

سخن نهایی در معرفی سنگ اونیکس

عکس سنگ اونیکس سیاه اصل

سنگ اونیکس سیاه به شما قدرت، استقامت می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با محیط اطراف خود سازگار شوید، بدون اینکه احساس خستگی کنید. این جواهر با متوقف کردن تهدیدات احتمالی در مسیر آنها و باز کردن مسیر برای حرکت بدون مانع در این جهان، کار عالی یک طلسم یا یک طلسم را انجام می‌دهد. با اطمینان از اینکه ریشه‌های شما عمیق است، تعادل عاطفی شما برابر می‌شود، و انرژی شما برای همیشه تازه و تجدید می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که سنگ اونیکس سیاه برای همیشه در کنار شماست.

نظر شما در مورد سنگ اونیکس سیاه چیست؟ آیا جذب انرژی متعادل‌کننده آن شده‌اید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۸:۴۴ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد