بهره‌برداری از 500 واحد مسکونی بهسازی شده روستایی در آذربایجان غربی

بهره‌برداری از 500 واحد مسکونی بهسازی شده روستایی در آذربایجان غربی
500 واحد مسکونی بهسازی شده روستایی در آذربایجان غربی افتتاح شد.

500 واحد مسکونی در قالب طرح نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در آذربایجان‌غربی احداث شده‌اند که در روز ملی روستا با حضور معاون امور عمرانی استانداربه بهره‌برداری رسیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در آئین بهره‌برداری از این واحدها که به‌صورت نمادین در روستای صداقه ارومیه برگزار شد، گفت:این تعداد واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک‌های عامل وروستائیان در قالب طرح بهسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی احداث شده‌اند.

ایوب عزیزی افزود: برای احداث این واحدها 75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی با اشاره به طرح نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ادامه داد: در قالب این طرح نوسازی و مقاوم سازی 67 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان آغاز شد که تاکنون 64 هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امسال نیز سهمیه استان از این محل 12 هزار واحد روستایی است و دولت برای بهره مندی بیشتر مردم از این طرح سقف تسهیلات اعطایی را از 150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش داده است.

ایوب عزیزی همچنین گفت: پیش از اجرای این طرح چهار درصد خانه‌های روستایی استان مقاوم بودند و با بهره برداری از واحدهای احداث شده این میزان به 35 درصد افزایش یافته است.

منبع خبر: ایسنا
  ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۶:۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد