استان سمنان رتبه نخست سرشماری اینترنتی کشور را کسب کرد

استان سمنان رتبه نخست سرشماری اینترنتی کشور را کسب کرد
استاندار سمنان با اشاره به آمار بیش از ۸۰ درصدی مشارکت اینترنتی مردم این استان در سرشماری، گفت: استان سمنان رتبه نخست سرشماری اینترنتی کشور را کسب کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدرضا خباز در نشستی به میزبانی استانداری، با اشاره به اجرای موفق طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن در این استان اظهار داشت: استان سمنان رتبه اول سرشماری اینترنتی را در کشور کسب کرد و این نشان دهنده مشارکت بالای مردم استان در صحنه ها است.

وی افزود: سمنان توانست با انجام ۸۰ درصد سرشماری به روش اینترنتی رتبه برتر را در بین سایر استان‌ها کسب کند که این ۲۰درصد بیش از پیش بینی های استانداری در زمینه مشارکت مردم است.

استاندار سمنان گفت: خوشبختانه سمنان در بسیاری از زمینه ها مانند سواد، پوشش اینترنتی روستایی و شهری، شاخص های آموزش و پرورش، پذیرش دانشگاه ها و هیئت های علمی و ... در زمره استان های برتر کشور است و این مشارکت برای مردم همیشه در صحنه دیار قومس قابل پیش بینی بود.

خباز بیان داشت: مرحله دوم سرشماری حضوری نیز با حضور ۲۱۸ آمارگیر در حال برگزاری است که گزارش ها حاکی از روند خوب اجرایی این طرح دارد.

وی افزود: از همه مسئولان شهرستانی، شهری، بخشداری ها، دهیاران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و ... می خواهیم تا با همراهی مناسب با آمارگیران و ستاد برگزاری سرشماری نفوس و مسکن استان، زمینه را برای برگزاری موفق این طرح مهیا کنند.

استاندار سمنان همچنین گفت: هیچ مسئولی در استان حق دخالت در سرشماری و روند آن را ندارد و آمار احصا شده از مردم به صورت محرمانه تنها به سمع و نظر ستاد سرشماری خواهد رسید.

منبع خبر: خبر گزاری مهر
  ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد