ادغام راه و مسکن در یک وزارتخانه اشتباه بود

ادغام راه و مسکن در یک وزارتخانه اشتباه بود
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازنگری نسبت به ادغام بخش راه و مسکن در وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.

شهروز برزگر در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار کرد: متأسفانه علیرغم اهمیت راه‌ها، وزارت راه و شهرسازی توجهی به مشکلات این حوزه و به خصوص حوزه مسکن ندارد و بسیاری از جاده‌های روستایی و بین شهری در بدترین وضعیت قرار دارند.

نماینده مردم سلماس در مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید در خصوص مشکلات مذکور تجدیدنظر کنند، گفت: ادغام دو وزارتخانه راه و وزارتخانه مسکن اشتباه بوده لذا لازم است در این زمینه بازنگری صورت گیرد.

وی افزود: مسئولان مربوطه به راه‌های روستایی توجهی نداشته، همچنین قیر رایگان به راه‌های روستایی حوزه انتخابیه اینجانب تعلق نگرفته است؛ در حالی که راه‌های روستایی و راه‌های اصلی برخی مسیرها در حوزه انتخابیه بسیار نامطلوب است.

برزگر ضمن تشکر از وزارت جهاد کشاورزی به خاطر پرداخت طلب گندمکاران، گفت: جهت پرداخت مابقی طلب گندمکاران سرعت بیشتری باید به کار گرفته شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امن‌ترین، هموارترین و نزدیک‌ترین راه ارتباطی کشور ایران و ترکیه مرز شهر سلماس است؛ لذا تقاضا می‌شود برای ایجاد درآمدهای شغلی و کمک به معیشت مردم مسئولان ذیربط زمینه بازگشایی این معبر و بازارچه این مرز را احداث کنند

منبع خبر: ایسنا
  ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹:۴۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد