اعضای دانشگاهی شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب شدند

اعضای دانشگاهی شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب شدند
وزیر نفت در حکمی اعضای شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز را از میان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها منصوب کرد.

از وزارت نفت، در این حکم «بهنام صدایی» استادیار دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، «شهاب گرامی» دانشیار پژوهشکده ازدیاد برداشت وزارت نفت و «علیرضا طباطبایی نژاد» دانشیار دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی سهند به عضویت این شورا درآمده اند.
بیژن زنگنه در این حکم، این افراد را برای مدت دو سال به عضویت شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب کرده است.
این انتصاب به استناد بند «ح» ماده ٢ «شیوه نامه تشکیل شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز» و با توجه به توافق صورت گرفته با محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده است.
دولت 18 مهر ماه امسال مصوب کرد: شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز به عنوان عالی‌ترین مرجع تخصصی در سطح صنعت نفت برای ارایه مشاوره فنی – مهندسی درباره مخازن نفت و گاز کشور و طرح‌های مربوط به نگهداشت تولید مخازن و یا افزایش بازیافت از آنها تشکیل شود.
حوزه وظایف این شورای عالی، بررسی و اظهارنظر مشورتی و فنی درباره طرح‌ها و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود و افزایش و برداشت از مخازن نفت و گاز کشور، ساماندهی توسعه دانش فنی و نیز انتقال فناوری در امور مرتبط با مهندسی مخازن و زمین‌شناسی نفت، ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه افزایش تولید و یا بهبود و افزایش برداشت از مخازن نفت و گاز کشور و اظهارنظر مشورتی فنی درباره آنها خواهد بود.
شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز براساس ساخت و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز که در آن تأکید شده باید خط پایه تخلیه به تأیید شورای عالی مهندسی مخازن نفت برسد، تشکیل می‌شود.

منبع خبر: ایرنا
  ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۳:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد