گرمی بازار دلالان در مسکن ویژه تهرانسر

گرمی بازار دلالان در مسکن ویژه تهرانسر
مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت : شرایط خاص مسکن ویژه تهرانسر باعث حضور دلالان در این منطقه شده است.

یاسر لک مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت : اواخر سال 91 کلنگ 2200 واحد مسکن ویژه تهرانسر به زمین زده شد که هنوز 144 واحد آن تحویل متقاضیان داده نشده است.

وی ادامه داد : از 144 واحد باقیمانده 96 واحد تا آخر آبان ماه تحویل به متقاضیان است و تا پایان پاییز پرونده مسکن ویژه بسته می شود.

یاسر لک تصریح کرد: روند تکمیل هیچ پروژه ای متوقف نشده است و واحدهای باقی مانده بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود : اواخر سال 91 قرار بود که پروژه ها 18 ماهه تکمیل شود که در همان سال به دلیل نرخ بالای تورم برخی از پیمانکاران تقاضای افزایش قیمت داشتند اما با برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه ها بدون افزایش قیمت فعال شد.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر افزود: در قراردادها ، مصالح و ابزاری که به کار رفته از جمله درب های ضد سرقت ، آسانسور شیرآلات و ... قید شده است و در زمان تحویل اگر متقاضیان نقصی در واحد خود دیدند می توانند اعلام کنند که تا یک هفته با همکاری پیمانکاران رفع خواهد شد.

مجری طرح مسکن ویژه درباره تنظیم سند این واحدها گفت : طبق قرارداد دولت باید بعد از پایان پروژه نسبت به صورت مجلس تفکیکی اقدام کند تا متقاضی بعد از 10 سال بتواند سند دریافت کند اما با پیگیری های صورت گرفته 60-50 درصد کار را انجام دادیم و به محض تسویه حساب ، سند به نام متقاضی منتقل می شود.
وی درباره حضور دلالان در پروژه مسکن ویژه تصریح کرد : به دلیل شرایط خوب و ویژه مسکن تهرانسر، حضور دلالان برای خرید واحدها بیشتر شده است و از متقاضیان خواهش می کنم طبق مفاد قرارداد خرید و فروش انجام ندهند تا شیوه نامه اجرا شود و برای این کار فقط به مشاوران املاک مراجعه کنند.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳:۲۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد