به دنبال ۵ درصد بازار میدل باس ایران هستیم

به دنبال ۵ درصد بازار میدل باس ایران هستیم
مدیر صادرات شرکت اتوکار در حاشیه چهاردهین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از ورود میدل باس این شرکت تا پایان سال آینده خبر داد.

هاکان بابیک در حاشیه چهاردهین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری با بیان این خبر افزود: این محصول هم اکنون در بیش از ۴۰ کشور دنیا از اروپا گرفته تا آفریقا در حال تردد است و توانسته سهم قابل توجهی را نیز به خود اختصاص دهد.
وی همچنین با بیان اینکه سه هفته قبل 20 هزارمین محصول این برند از خط تولید خارج شد افزود:  هم اکنون بیش از 35 درصد بازار در ترکیه به این محصول اختصاص یافته است.
بابیک در بخش دیگری از سخنان خود فروش این محصول در ترکیه را در سال گذشته 2000 دستگاه عنوان کرد و افزود: این محصول در بازار داخلی هنوز رقیبی ندارد و امیدواریم بتوانیم 5 درصد بازار داخل ایران را به خود اختصاص دهیم.
یکی از نقاط قوت این میدل باس که باعث شده است بتواند در بیش از 40 کشور دنیا حضور پیدا کند، بخش فنی و خصوصا پیشرانه آن است. قلب تپنده این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 عرضه می شود که از سیستم SCR برای رسیدن به این سطح استاندارد آلایندگی بهره می برد. پیشرانه این خودرو از ساخته های دویتز است که با حجم 4764 سی سی، قدرتی برابر با 170 اسب بخار در در موتور و 2400 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می دهد.
از سوی دیگر این محصول نقاط قوت دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به ارتفاع 192 سانتی متری داخلی کابین و دارا بودن استاندارد  R-66 اشاره کرد.
"نویگو تی" به عنوان یک خودرو پیشرو در بازار میدل باس،ایده آل است که تمام نیازهای مصرف کننده را برآورده می سازد، این خودرو با محفظه بار 2.5 متر مکعبی، ظرفیت جابجایی 25 مسافر و یک نفر مهماندار را نیز دارد.
شیشه های جانبی این محصول دوجداره دودی است و از گیربکس دستی با شش دنده جلو و یک دنده عقب بهره می برد.
همچنین برخورداری از ترمز پایی پنوماتیکی مجهز به سیستم ABS، ترمز دستی پنوماتیکی و ترمز موتور با کنترل پایی در کنار کمک فنرهای هیدرولیکی از نقات قوت این میدل باس به حساب می آید.
گفتنی است مواردی مانند یخچال، دوربین دنده عقب، مانیتور LCD برای مسافران و صندلی هایVIP نیز در صورت نیاز مشتری قابلیت نصب بر روی خودرو را دارد.
میدل باس  "نویگو تی"  از مخزن سوخت با ظرفیت 100 لیتر بهره می برد و هچنین مواردی مانند بخاری جلو با دریچه های هوا بر روی داشبورد و زیر آن و دریچه های رطوبت گیر، بخاری جلو با ورودی هوای تازه و فن سه سرعته، بخاری عقب با فن دو سرعته و مجاری هوا در هر دو طرف راهرو و یونیت سیستم تهویه مطبوع سقفی با ظرفیت سرمایش حداکثر 12 کیلووات و کنترل اتوماتیک ترموستات و ورودی هوای تازه توانسته راحتی را برای مسافران خود ایجاد کند.
ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانیم طول کلی این محصول 7100 میلیمتر، عرض کلی 2265 میلیمتر، ارتفاع 3275 میلیمتر، فاصله محورها 3420 میلیمتر، فاصله چرخ های جلو 1963 میلیمتر، فاصله چرخ های عقب 1696 میلیمتر، فاصله محور جلو تا سپر جلو 1465 میلیمتر، فاصله محور تا سپر عقب  2215 میلیمتر، ظرفیت محور جلو 3400 کیلوگرم، ظرفیت محور عقب 5600 کیلوگرم و وزن کل با سرنشین 9000 کیلوگرم است.

منبع خبر: عصر خودرو
  ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵:۵۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد