بدهی تامین اجتماعی پرداخت می شود

بدهی تامین اجتماعی پرداخت می شود
دبیر کل اتاق تعاون ایران گفت: ادغام بیمه سلامت باید مشمول همه دستگاه های اجرایی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، باشد و فقط سازمان تامین اجتماعی دیده نشود.

ماشاءالله عظیمی در نشست مشترک معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به عملکرد بخش درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به تزریق پول در این بخش تاکید داشت.
وی افزود: اگر بحث ادغام بیمه سلامت مدنظر است، چرا سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی مانند نیروهای مسلح، وزارت نفت و بنیاد شهید در ادغام شرکت داده نمی شوند.
دبیرکل اتاق تعاون ایران، تعریف فصل های مشترک همکاری میان دو طرف برای بهره ‌مندی از ظرفیت های هر دو بخش و اجرای آن در قالب تفاهم نامه را پیشنهاد کرد. بنابراین از مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی دعوت بعمل آورد که در جلسات اطاق تعاون حضور به هم رسانند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در این نشست در خصوص بهره مندی از ظرفیت های اتاق تعاون ایران به عنوان پارلمان بخش تعاون و سازمان تامین اجتماعی و تعریف فصل های مشترک همکاری در قالب تفاهم‌ نامه، با دبیرکل اتاق تعاون ایران به بحث و گفتگو پرداختند.
منصور اعتصامی با اشاره به میزان بدهی دولت به تامین اجتماعی اظهار داشت: کمیسیون تلفیق مجلس مصوب کرده است که در برنامه ششم پنج ساله توسعه این بدهی ها توسط دولت پرداخت شود.
در دیدار، طرفین ضمن ابراز علاقه به گسترش همکاری دوجانبه و صیانت از حقوق سازمان تامین اجتماعی، بر مالکیت بیمه شدگان اموال تامین اجتماعی به عنوان حق الناس تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، اخیرا بحث هایی درباره حذف بخش درمان سازمان تامین اجتماعی مطرح است که این موضوع در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود، اما در این زمینه مسئولان سازمان تامین اجتماعی مخالف این ادغام با حوزه سلامت هستند.

منبع خبر: 
  ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳:۶ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد