افتتاح خط تولید گیربکس خودرو در کشور

افتتاح خط تولید گیربکس خودرو در کشور
قائم مقام مدیر عامل شرکت رنو پارس از کاهش 50 درصدی و 180 یورویی ارزبری به ازای هر خوردو با تولید گیربکس (JHQ) خبر داد.

رامتین اسماعیلی در مراسم افتتاح خط تولید گیربکس(JHQ) در چرخشگر تبریز اظهار داشت: امروز روز مهمی در صنعت خوردور کشور به شمار می‌رود و افتتاح این خط تولید قدمی برای داخلی سازی قوای محرکه خودرو است.

وی با بیان اینکه دلیلی که امروز ما در تبریز گرد آمدیم وجود شرکت تجاری صنعتی چرخشگر به عنوان شریک اصلی شرکت رنو است، افزود: خوشحالیم که توانستیم بعد از یک سال ثمره تلاش‌هایمان را ببینیم و امروز شاهد افتتاح پیشرفته‌ترین خط تولید گیربکس در کشور باشیم.

اسماعیلی در عین حال خاطرنشان کرد: میزان راندمان خط به 300 هزار قطعه درسال رسیده و میزان خطاپذیری آن بسیار پایین آمده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت رنو پارس اذعان داشت: سرمایه‌گذاری مشترک رنو و چرخشگر در حدود 3 میلیون یورو بوده و در تمام خودروهای آینده رنو از همین گیربکس به روز و مدرن دنیا استفاده خواهیم کرد.

این فعال صنعتی ابراز داشت: با راه اندازی فاز 3 داخلی سازی در ایران به میزان 50 درصد حدود 180 یورو به ازای هر خودرو ارزبری را کاهش می دهیم و امیدورایم تا پایان سال جاری تمام خودروهای رنو مجهز به این گیربکس پیشرفته شوند.

اسماعیلی اعلام کرد: استراتژی ایران خودرو داخلی سازی به میزان 80 درصد برای تمام خودروها است و امیدواریم روزی تمام قطعات خودرو در کشور داخلی سازی شود.

منبع خبر: جام نیوز
  ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۸:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد