استقبال گرم بازار از تازه وارد بلند قد شرکت مدیران خودرو

استقبال گرم بازار از تازه وارد بلند قد شرکت مدیران خودرو
پس از گذشت چیزی حدود ۱۰ سال از ورود اولین خودروی MVM X۳۳ که به خوبی جای خود را در دل مشتریان خود باز کرد، مدیران خودرو تجربه خوب رانندگی با این خودروی شهری را با عرضه نسل سوم آن دوباره به مشتریان هدیه داده است .

با نگاهی دقیق تر به این محصول جدید، می توان به روشنی متوجه سرعت پیشرفت این شرکت در طول این مدت شد و این نکته نیز واضح است که محصولات و تولیدات این شرکت بعد از مدت کوتاهی توانسته ‌اند به سطح نسبتا خوبی از تکنولوژی دست پیدا کنند. . قیمت روز خودرو بسیار مناسب است که جزو انتخاب های خوب در بین محصولات کراس اور در بازار بوده و به گفته مسولان فروش شرکت مدیران خودرو در مدت زمان عرضه این محصول استقبال فراتر از انتظار بوده است.
شرایط فروش فوری اقساطی این مدل با مبلغ پیش پرداخت 35% کل قیمت روزخودرو از سوی شرکت منظور شده تا شرایط ثبت نام برای مشتریان با سطح درآمدی مختلف سهل باشد. موعد تحویل خودروها نیز 30 روزه اعلام شده است. درمدل MVM X33 S به خوبی می توان طراحی زیبا و خصوصیات اسپرتی را مشاھده کرد و باید گفت سواری با MVM X33 S حس رانندگی با یک خودروی شاسی بلند را در کنار لذت راندن یک خودروی سواری به راننده منتقل میکند .
طبق اطلاعات منابع آگاه، ظرفیت فروش بسیاری از نمایندگان پایان یافته است و با شرایط فروش جدید نیز انتظار می رود شاهد حضور مشتریان بیشتری در نمایندگی های شرکت مدیران خودرو باشیم.

منبع خبر: عصر خودرو
  ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۳:۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد