طلا بخرید

طلا بخرید
هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت جهانی طلا تمایل بیشتری به افزایش قیمت نشان می‌دهد. دیروز و در لحظه نگارش این خبر، قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین‌المللی پا را فراتر از هزارو ٣٠٠ دلار گذاشت.

هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت جهانی طلا تمایل بیشتری به افزایش قیمت نشان می‌دهد. دیروز و در لحظه نگارش این خبر، قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین‌المللی پا را فراتر از هزارو ٣٠٠ دلار گذاشت. دراین‌میان برخی تحلیلگران از رسیدن طلا به هزارو ٥٠٠ دلار خبر می‌دهند. ران ویلیام، استراتژیست ارشد مؤسسه 
«آر‌ دبلیو‌مارکت»، می‌گوید: برگزاری انتخابات آمریکا و تنش‌های سیاسی در این کشور موجب خواهد شد تا رابطه معکوس بین ارزش دلار و قیمت طلا از بین برود. به نظر من برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند قیمت جهانی طلا را تا سطح هزارو ٥٠٠ دلار در هر اونس افزایش دهد.
وی در ادامه می‌گوید: از نظر سنتی یک رابطه معکوس بین ارزش دلار و قیمت طلا وجود داشته است، ولی به نظر من در شرایط کنونی که انتخابات آمریکا در پیش است و نگرانی‌های زیادی نسبت به تنش‌های سیاسی وجود دارد، این رابطه معکوس از بین خواهد رفت و قیمت طلا هم‌زمان با افزایش ارزش دلار، رشد خواهد داشت. کیتکونیوز هم در خبری تحلیل مشابهی درباره طلا ارائه می‌دهد. بانک اچ‌اس‌بی‌سی در تازه‌ترین تحلیل خود درباره بازارهای بین‌المللی اعلام کرد: قیمت جهانی طلا در صورت پیروزی ترامپ و کلینتون به‌هرحال افزایش خواهد یافت، ولی اگر ترامپ به پیروزی برسد، قیمت طلا تا قبل از پایان امسال به بیش از هزارو ٥٠٠ دلار در هر اونس خواهد رسید.به‌همین‌دلیل هم بانک معتبر اچ‌اس‌بی‌سی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی توصیه می‌کند قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اقدام به خرید طلا کنند.

منبع خبر: روزنامه شرق
  ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۲:۲۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد