رامک خودرو موفق به دریافت جایزه عملکرد عالی در کیفیت خدمات شد

رامک خودرو موفق به دریافت جایزه عملکرد عالی در کیفیت خدمات شد
سانگ یانگ موتور کره جنوبی دومین کنفرانس خدمات جهانی خود را با هدف بهبود کیفیت خدمات در بازار های جهانی با حضور مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی خود برگزار کرد.

این کنفرانس ۳ روزه از تاریخ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ در مرکز آموزش سانگ یانگ موتور واقـع در آنسونگ کره برگزار شد، که ۷۰ نفر از مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی این کمپانی حضور داشتـند و در این جمع نماینده گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی و انحصاری سانگ یانگ در ایران جایزه ” عملکرد عالی در کیفیت خدمات ” را دریافت نمود.
ISQi در ارزیابی جدید موسسه بازرسی واستاندارد از نظر شاخص سلامت خودرو این برند را در صدر برندهای کره ای وهمتراز با برندهای اروپایی قرار داده است.
لازم به ذکر است گروه صنعتی رامک خودرو خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ را بالغ بر بیست مرکز در سراسر کشور، ” تهران ۳ مرکزخدمات ، ارومیه ، اصفهان ، اهواز ، بابل ، بوشهر ، تبریز، رشت، رفسنجان، زاهدان ، شیراز، قم، کاشان، کرمان ، گرگان ، مشهد و یزد خدمات رسانی میکند و در دسترس هم میهنان گرامی می باشد و همچنین برنامه توسعه شبکه خدمات پس از فروش در تمامی استانها در اولویت فعالیت این شرکت قراردارد.

منبع خبر: روزنامه دنیای خودرو
  ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۶:۳۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد