۸ هزار متقاضی بد حساب مسکن مهر پرند

۸ هزار متقاضی بد حساب مسکن مهر پرند
مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که حدود ۸ هزار متقاضی مسکن مهر پرند بدحساب هستند، گفت: در صورت عدم مراجعه و واریز آورده متقاضیان خوش‌حساب را جایگزین آنها می‌کنیم.

سیدعلی‌اکبر طاهری در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از واحدهایمسکن مهر پرند بلاتکلیف است، اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس آمار متقاضیانی که کارت اقساط دریافت کرده‌اند حدود 15 هزار نفر هستند، که از این تعداد برخی از متقاضیان برای تحویل واحد خود مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: واحدهای متقاضیانی را که طی سه ماه اخیر برای دریافت دفترچه اقساط و تحویل آنها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، بدحساب نمی‌دانیم. به این متقاضیان اعلام کرده‌ایم که برای تحویل این واحدها اقدام مربوطه را انجام دهند که این واحدها در شرف تحویل هستند.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود 8 هزار متقاضی بدحساب داریم که برای آنها پیامک اخطار ارسال کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که حدود 50 درصد متقاضیان با دریافت پیامک برای انجام کارهای اداری تحویل مراجعه می‌کنند، گفت: در عین حال 50 درصد مابقی مراجعه نمی‌کنند.

طاهری با اشاره به برنامه شرکت عمران پرند برای جایگزین کردن متقاضیان خوش‌حساب مسکن مهر پرندبا متقاضیان بدحساب، بیان کرد: در این رابطه به متقاضیان بدحساب اطلاع‌رسانی کرده‌ایم که طی 15 روز نسبت به واریز آورده و طی مراحل فروش اقساطی و تحویل اقدام کنند، در این غیراین‌صورت آنها را با متقاضیان خوش‌حساب جابجا می‌کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹:۴۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد