امسال بیش از 40 هزار دستگاه مسکن مهر استان تهران تحویل می شود

امسال بیش از 40 هزار دستگاه مسکن مهر استان تهران تحویل می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: براساس برنامه ریزی تا پایان امسال بیش از 40 هزار دستگاه مسکن مهر به متقاضیان در استان تهران تحویل خواهد شد، درعین حال بیش از 60 درصد سهمیه این استان تحویل متقاضیان شده است.

محمد نادر محمد زاده روز چهارشنبه افزود: مجموع سهمیه مسکن مهر استان تهران 330 هزار دستگاه است که تاکنون 200 هزار دستگاه تحویل متقاضیان شده و 130 هزار دستگاه در مراحل تکمیل قرار دارد.
وی یادآورشد: اکنون واحد های مسکن مهر در شهرجدید پردیس 70 هزار دستگاه و در شهر جدید پرند 30 هزار دستگاه در دست تکمیل قرار دارد و انتظار می رود تا پایان امسال بین 20 تا 25 هزار واحد در شهر جدید پرند به متقاضیان تحویل شود.
وی افزود: انتظار می رود با توجه به مشکلات مسکن مهر شهر جدید پردیس تا پایان امسال 10 تا 15 هزار واحد به متقاضیان تحویل شود و تکمیل باقیمانده واحد های شهر جدید پردیس به سال آینده موکول می شود تا با تکمیل خدمات زیرو روبنایی آنها، بتدریج به متقاضیان واگذار شود.
به گزارش ایرنا، مرداد ماه امسال احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفته بود، تمام پروژه های مسکن مهر تا آخر امسال تحویل می شود و از واگذاری برخی فازهای این شهر با پیگیری های صورت گرفته در صورت تامین زیرساخت لازم و نداشتن معارض قضایی خبر داده بود.

منبع خبر: ایرنا
  ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۶:۳۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد