وضعیت کیفیت خودروی داخلی در مهرماه بهتر شد یا بدتر؟

وضعیت کیفیت خودروی داخلی در مهرماه بهتر شد یا بدتر؟
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی ملی خودروهای ساخت داخل مربوط به مهر ماه را منتشر کرد.

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مهر ماه 95 سه خودرو  توانستند با بهبود شرایط کیفی وضعیت کیفی خود را ارتقاء دهند .

در رنج قیمت روز خودرو 75 تا 100 میلیون تومان خودروی تیگو 5 ساخت مدیران خودرو توانست از 2 ستاره در ماه قبل به 3 ستاره ارتقاء یابد.
خودروی دیگری که توانسته یک ستاره جدید دریافت کند، آریو تولیدی در سایت بن رو است که از میان تک ستاره ها خارج و دو ستاره ای شد

بر این اساس در رنج خودروهای 50 تا 70 میلیون توماناین خودرو  از1 ستاره کیفی به 2 ستاره افزایش یافت.

 در گروه خودروهای 25 تا 50 میلیون تومان خودروی پژو 206 اس دی  از 2 ستاره کیفی در شهریور ماه به 3 ستاره در مهر ماه افزایش یافته است.

همچنین بر اساس این گزارش در مهرماه امسال ۷۸هزار و ۸۱۶ دستگاه خودرو سبک تولید شد که ۹۴درصد از حجم تولیدات به خودروهای سواری و ۶درصد دیگر به خودروهای وانت اختصاص دارد.

خودروهای سبک تولیدی کشور در این ماه شامل ۳۴ مدل خودرو در گروه سواری و ۷ مدل در گروه وانت هستند. در گروه وانت، خودروهای وانت نیسان دوگانه‌سوز و وانت دیزل زامیاد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه سواری، خودروهای پژو ۲۰۶ و آریو به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.

 

جدول رتبه کیفی خودروهای داخلی

 

 

منبع خبر: پارس نیوز
  ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷:۵۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد