گرانی مسکن تا پایان امسال منتفی است

گرانی مسکن تا پایان امسال منتفی است
در حالی که رئیس اتحادیه مشاروان املاک کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی را نگران کننده دانست رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: قیمت مسکن تا پایان سال افزایش نمی‌یابد.

حسام عقبایی اظهار کرد: در سال های 93 و 94 صدور پروانه های ساختمانی حدود 50 درصد کاهش یافت که در سال جاری نیز این رقم در سطح کشور کاهش حدود 20 درصدی را داشته است.

وی تصریح کرد: از این رو طی سال های 93، 94 و 95 صدور پروانه های ساختمانی حدود 70 درصد کاهش یافته که این مسئله برای بازار مسکن و اقتصاد کشور نگران کننده است.

عقبایی تاکید کرد: در ماه های باقیمانده از عمر دولت یازدهم باید مسئولان و دست اندرکاران مربوطه باید برنامه ای به جز افزایش تسهیلات برای بازار مسکن داشته باشند.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به رکود سه ساله بازار مسکن گفت:‌قیمت مسکن تا پایان سال افزایش نمی‌یابد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران نیز گفت: بازار مسکن بیش از سه سال است که در رکود به سر می‌برد و تا پایان سال جاری احتمال افزایش قیمت مسکن وجود ندارد.

حسن محتشم با بیان این‌که تنها برنامه دولت در این مدت افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن بوده است، تصریح کرد: دولت یازدهم بیش از هرچیزی در اقتصاد کشور به دنبال مهار تورم و کاهش آن بوده و به همین دلیل نیز سیاست‌های مالی و بانکی در این راستا تدوین و اجرا شده است.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷:۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد