پوشش گسترده بیمه دانا برای زائرین اربعین

پوشش گسترده بیمه دانا برای زائرین اربعین
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص بیمه اربعین اظهار داشت: بیمه اربعین بیمه ای است که با هماهنگی ستاد اربعین و از سوی بیمه دانا ارائه شده است.

عبدالناصر همتی افزود: ارائه این بیمه با مشخصات فعلی تصمیمی بوده که در ستاد اربعین گرفته شده است.
همتی در پاسخ به اینکه "برخی از مردم از گران شدن بیمه اربعین در سال جاری گلایه داشته اند”، گفت: این بیمه گران نشده بلکه ۲۵ هزار تومان بابت حق بیمه از هر شخص گرفته شده که از این ۲۵ هزار تومان، ۶ هزار تومان سهم هلال احمر است و به سازمان هلال احمر پرداخت می شود و ۱۸ هزار تومانش به بیمه می رسد.
این مقام مسئول با بیان اینکه "پوشش بیمه اربعین در خاک عراق پوشش هزینه های بیمارستانی تا سقف ۲ هزار دلار است”، گفت: همچنین در خاک ایران طبق بندهای قرارداد، بیمه اربعین تا سقف ۱۹۳ میلیون تومان پوشش دیه برای هر فرد بیمه شده دارد که در صورتی که خدای نکرده اتفاقی برای زائرین محترم رخ دهد که مشمول پوشش دیه شوند، این رقم تا سقف ۱۹۳ میلیون تومان به آنها پرداخت می شود.
به نوشته تسنیم،رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: بیمه دانا پوشش های گسترده ای را برای بیمه شدگان اربعین در نظر گرفته و خودروهای امدادی چون آمبولانس را در نقاط مختلف مستقر کرده و ستاد اربعین خواسته با این پوشش خوب بیمه ای، زائران اربعین دیگر دغدغه خسارت و بیمه و هزینه های اینچنینی را نداشته باشند.
همتی در پاسخ به اینکه "برخی از مردم انتظار داشتند بیمه اربعین رایگان به آنها تعلق گیرد”، گفت: نباید از شرکت های بیمه انتظار داشته باشیم که رایگان خدماتی ارائه دهند، چرا که آنها شرکت هایی بازرگانی هستند که باید هزینه های خود را از محل حق بیمه ها دریافت کنند.

منبع خبر: 
  ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۸:۵۷ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد