سهامدارترین های بورس و فرابورس معرفی شدند

سهامدارترین های بورس و فرابورس معرفی شدند
اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی معرفی منتشر شد.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را معرفی کرد که بر این اساس شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 381 سهامدار در پایان مهر ماه امسال، در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و در ادامه شرکتهای ایران خودرو با 149 هزار و 959 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 125 هزار و 804 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین در این فهرست شرکتهای سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان در مکان های سوم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.
بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر مرکزی نیز با 482 هزار و 949 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه با 302هزار و 625 سهامدار و بانک دی هم با 180 هزار و 974 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.
این گزارش می افزاید: بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان و احیا صنایع خراسان واقتصاد وخودکفایی آزادگان  نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳:۲۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد