سرمايه گذاري در تهران سودآور است

سرمايه گذاري در تهران سودآور است
شهردار تهران در ديدارجمعي از تجار، سرمايه گذاران ايراني و ترك در استانبول سرمايه گذاري درتهران را سودآورخواند وگفت:مديريت كلانشهر تهران در موضوعاتي چون ساخت و ساز، حمل و نقل و بازيافت زباله تارسيدن به انرژي پاك آماده جلب سرمايه و تضمين سود آن براي سرمايه گذاران خارجي است.
به گزارش سامانه مديريت ارتباطات شهرداري تهران، محمدباقر قاليباف گفت: تعميق روابط سياسي ميان دولت ها به شرط توسعه روابط اقتصادي و فرهنگي ملت ها امكان پذير است.
وي تعميق مراودات سياسي را نتيجه توسعه مراودات اقتصادي و فرهنگي ميان ملت ها دانست گفت : در اين صورت است كه منفعت به مردم رسيده و در كيفيت زندگي آن ها تغييرات مثبت ايجاد مي شود.
شهردار تهران گفت: خوشبختانه با مساعدت و همت دولت هاي ايران و تركيه، اين روزها شاهد به وجود آمدن يكي از بهترين شرايط براي توسعه همكاري ها ميان دو كشور هستيم و به همين دليل بايد با اقدامات موثر و عملياتي اين ارتباط را خصوصا در حوزه مراودات اقتصادي پررنگ كنيم.
قاليباف احداث هتل، مشاركت در ساخت نمايشگاه بين المللي، احداث پارك هاي مدرن و شهربازي ، برپايي فروشگاه هاي زنجيره اي و همچنين مديريت بهره برداري از امكانات عمومي حمل و نقل را از جمله فرصت هايي دانست كه بازرگانان ترك مي توانند مورد توجه قرار دهند.
وي با بيان اينكه بر اساس مكانيزم تعريف شده، امكان تصميم گيري در خصوص هريك از اين موارد پيشنهادي نهايتا طي 2 ماه وجود دارد، از سرمايه گذاران تركيه اي جهت يك بازديد سه روزه از تهران و مشاهده مستقيم فرصت هاي سرمايه گذاري در پايتخت ايران، دعوت كرد.
دومين اجلاس شهرداران آسيايي دقايقي پيش با حضور شهرداران و مسوولان شهري پايتخت ها و كلانشهرهاي آسيايي به رياست محمدباقر قاليباف در استانبول آغاز به كار كرد.
در اين اجلاس 180 هيات ، 93 شهردار آسيايي و اروپايي و 8 سازمان بين المللي حضور دارند. 
منبع خبر: ایرنا
  ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۶:۹:۲۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد