انتصاب اخیر شرکت گاز ربطی به قطعی گاز ندارد

انتصاب اخیر شرکت گاز ربطی به قطعی گاز ندارد
شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که انتصاب مدیر هماهنگی عملیات انتقال گاز ایران ارتباطی با قطع گاز در روزهای اخیر نداشته است.

توضیح شرکت ملی گاز ایران به این شرح است: در پی درج خبر به شماره شناسه ۳۸۳۵۳۷۷ مورخ ۷ آذرماه تحت عنوان «اولین قربانی قطع گاز در شرکت گاز / یک مدیر برکنار شد» ضمن تکذیب خبر مذکور اعلام می‌دارد که: انتصاب سرپرست محترم هماهنگی عملیات انتقال گاز ایران (مجید مصدقی) به عنوان جایگزین جناب آقای بهرام خلیقی در تاریخ ۹۵/۴/۳۰ و طی حکم شماره گ۲۳۸۲۲/۰۰۰/۱۱۰ توسط مدیرعامل محترم وقت (جناب آقای منوچهر طاهری) صورت پذیرفته و انتصاب قطعی جناب آقای مصدقی به سمت مدیر هماهنگی عملیات انتقال گاز ایران به دلیل طی مراحل اداری در تاریخ ۹۵/۸/۲۵ طی حکم شماره گ ۴۶۸۳۷/۰۰۰/۱۱۰ و با حکم مدیرعامل محترم جدید شرکت انتقال گاز ایران (جناب آقای سعید توکلی) انجام شد.

لذا چنانچه ملاحظه فرمایید متوجه خواهید شد که این انتصاب اصولاً هیچ‌گونه ارتباطی با قطع گاز در روزهای جاری نداشته است و ظاهراً آن رسانه تمایل دارد که به مناسبت‌های مختلف برای جذب مخاطب بیشتر، مسایل بی‌ربط را با هم مرتبط سازد.

بنابراین ضمن دعوت آن خبرگزاری محترم به رعایت صداقت رسانه‌ای، «امانت‌داری و اخلاق‌مداری» که شعار زیبای آن خبرگزاری محترم می‌باشد، سرلوحه‌ کار خود قرار داده و از تشویش اذهان عمومی پرهیز نمایند.

منبع خبر: خبر گزاری مهر
  ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۶:۳۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد