برنارد بوئرمان، میلیاردری که بیمارستان‌ها را اداره مي‌کند

برنارد بوئرمان، میلیاردری که بیمارستان‌ها را اداره مي‌کند
برنارد بوئرمان میلیاردری آلمانی است که در زمینه تاسیس و اداره بیمارستان‌ها فعالیت دارد. مجله فوربز در سال 2010 بوئرمان را با ثروت 4/3 میلیارد دلار به عنوان دویست و هفتاد و هفتمین ثروتمند جهان معرفی کرد.
برنارد بوئرمان میلیاردری آلمانی است که در زمینه تاسیس و اداره بیمارستان‌ها فعالیت دارد. مجله فوربز در سال 2010 بوئرمان را با ثروت 4/3 میلیارد دلار به عنوان دویست و هفتاد و هفتمین ثروتمند جهان معرفی کرد.
برنارد بوئرمان موسس و تنها سهامدار گروه آسکلپیوس است. برنارد بوئرمان در سال 1944 متولد شد. وی تا حدی در رشته پزشکی تحصیل کرده بود. او همچنین در رشته حقوق و کسب‌وکار تحصیل کرده است. او در بیست و شش سالگی از مدرسه مدیریت فونتن بلو با افتخار فارغ‌التحصیل شد. او سپس به بوستون آمریکا رفت تا در دانشگاه هاروارد تحصیل کند. بوئومان از این دانشگاه با مدرک MBA فارغ التحصیل شد. بوئرمان بین سال‌هاي 1970 تا 1976 در بنگاه ارنست و وینی در بوستون در آمریکا و همچنین در فرانکفورت آلمان و به عنوان مشاور مالیاتی و حسابدار کار مي‌کرد. او همچنین توانست در آزمون حقوق و همچنین آزمون حسابداری آلمان شرکت کرده و این آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. برنارد بوئرمان از سال 1976 برای خود و به شکل مستقل کار مي‌کرد. او در این دوره به عنوان ممیز و وکیل ولی به شکل مستقل با شرکت ارنست و وینی همکاری مي‌کرد. بوئرمان قبل از تاسیس زنجیره بیمارستان‌هاي خود به عنوان حقوقدان و حسابدار کار مي‌کرد. برنارد بوئرمان اولین بیمارستان خود را در سال 1984 تاسیس کرد و نام آن را آسکلپیوس گذاشت. آسکلپیوس در اسطوره‌هاي یونانی به خدای طب اطلاق مي‌شد و بوئرمان با الهام از این موضوع این نام را برای گروه خود انتخاب کرد. او به عنوان یک کارآفرین یک سیستم مدیریت قاطع را دنبال مي‌کند. گروه آسکلپیوس مراقبت‌هاي پزشکی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب برای همگان ارائه مي‌دهد. این گروه بیش از 25 سال تجربه در زمینه مراقبت‌های پزشکی و مدیریت بیمارستان دارد. این بیمارستان‌ها طیف کاملی از خدمات پزشکی را برای مشتریان پوشش مي‌دهد. علاوه بر مراقبت‌هاي پایه، استاندارد و حرفه ای، بیمارستان‌هاي تخصصی این گروه نیز در حوزه‌هایی خاص فعالیت دارند.
گروه آسکلپیوس در حال حاضر 111 بیمارستان را اداره مي‌کند. درآمد این گروه در سال 2009 در حدود 3/3 میلیارد دلار برآورد شده بود. در حال حاضر بیش از 36 هزار نفر در سرتاسر جهان برای این گروه کار مي‌کنند. در حالی که 96 بیمارستان این گروه در آلمان واقع شده، این گروه در پرتغال، یونان، روسیه و رومانی نیز بیمارستان‌هایی را تحت اداره خود دارد. به علاوه این گروه 6 بیمارستان نیز در کالیفرنیا دارد که شرکت سلامت پاسیفیک عملیات آن را اداره مي‌کند. گروه آسکلپیوس همچنین با دانشگاه تانگجی در چین شراکتی صورت داده است.
برنارد بوئرمان ازدواج کرده و 3 فرزند دارد. وی در حال حاضر ساکن کوئنیگ استاین در آلمان است. 
الهام جوادی
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۷:۱۳:۴۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد