نرخ‌هاي متفاوت خريد و فروش سكه در صرافي‌ها

نرخ‌هاي متفاوت خريد و فروش سكه در صرافي‌ها
درحالي كه قيمت فروش سكه طرح جديد در بازار آزاد 416 هزار تومان اعلام مي‌شود، امروز صرافي‌ها اين سكه‌ها را با نرخ‌هاي 418 الي 425 هزار تومان و ربع سكه را از 115 الي 130 هزار توماني به فروش مي‌رسانند.
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، التهابات بازار طلا و سكه در روزهاي اخير و البته روز جاري به حدي رسيده است كه نه تنها قيمت‌هاي فروش سكه در بازار با بانك مركزي با اختلاف همراه است بلكه در قيمت‌هاي اعلام شده با قيمت‌هاي اعلامي براي خريد و فروش سكه در صرافي‌ها نيز اختلاف قيمتي مشاهده مي‌شود.
بر اساس اين گزارش قيمت سكه يك بهار آزادي (طرح جديد) امروز 416 هزار تومان، نيم سكه 210 هزار تومان و ربع سكه را 117 هزار تومان اعلام شد كه اين نرخ‌ها در تابلوهاي صرافان خيابان فردوسي با اختلافاتي همراه است،البته برخي از صرافان اين روزها تمايلي براي خريد و فروش سكه ندارند و ترجيح مي‌دهند با تثبيت قيمت‌ها به اين امر روي آورند.
صرافاني كه امروز به خريد و فروش سكه پرداخته‌اند قيمت‌هاي 418 الي 425 هزار توماني را براي سكه يك بهار آزادي اعلام مي‌كنند.
همچنين در تاريخ مورد بررسي نيم سكه بهار آزادي با نرخ‌هاي 210 الي 215 هزار تومان قيمت‌گذاري شده است.
اما اختلاف نرخ‌هاي ربع سكه با وجود عرضه گسترده سكه در شعب منتخب بانك‌هاي ملي همچنان ادامه دارد؛ امروز ربع سكه از 115 الي 130 هزار تومان در صرافي‌ها قيمت گذاري شده است.
اين اختلافات درحالي است كه از ساعت 11.40 دقيقه روزجاري طبق اعلام رسمي بانك مركزي عرضه سكه به هر نفر به تعداد 5 قطعه در قبال ارائه كارت ملي با نرخ‌هاي واقعي در شعب منتخب بانك ملي آغاز شد و تا ساعت 13 بعد از ظهر ادامه داشت.
برپايه اين گزارش طبق اعلام بانك مركزي امروز سكه بهار آزادي با قيمت 407 هزار 500 تومان، نيم‌بهار آزادي 202 هزار و 500 تومان و ربع‌بهار آزادي 109 هزار و 500 تومان در شعب منتخب بانك ملي فروخته شد.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۵:۴۴:۳۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد