الماس بلژیک

الماس بلژیک
شرکت دایاموند دالی.ن.وی. Dali Diamond Co.n.v بازاریابی الماس های " وب کات " Web cut خود را در بازارهای جنوب شرقی ...

شرکت دایاموند دالی.ن.وی. Dali Diamond Co.n.v بازاریابی الماس های " وب کات " Web cut خود را در بازارهای جنوب شرقی آسیا آغاز نموده اند. هدف کلی از این اقدام، مشارکت برخی شرکت های در امر توزیع الماس های " وب کات " است.

طبق نظر مدیر شرکت " ایزی مورسل " Isi Morsel ، شرکت آمادگی انجام هر نوع حمایت تبلیغاتی از شرکای آسیایی خود را دارد. این شرکت در گذشته نیز، الماس های " وب کات " را به بازارهای رقابتی پیشرفته الماس ژاپن معرفی کرده و با نماینده خود در توکیو رابطه تجاری برقرار نموده است. از طرفی در ایالات متحده و بازارهای مشهور اروپا الماس های مزبور به مقیاس وسیعی در دسترس خرده فروشان یا بخش های انحصاری فروش قرار دارند.

تولید " وب کات " به کمک روش CHARLES " چارلز " صورت می گیرد که با استفاده از شیوه " مینیمالیست " Mini Malist در تراش خطوط، شفافیت آن به حداکثر می رسد. یک الماس " وب کات " هشت ضلعی است که شامل ۲۴ تراش در قسمت تاج Crown و ۲۴ تراش در ناحیه پاویلیون Pavilion می شود. قسمت میانی " گیردل " Girldle نیز تراش داده شده و " کولت " Cult هم نوک دار می شود. الماس های " وب کات " در رنگ های D تا I موجود بوده و درجات شفافیت آن شامل If تا SI می باشد. هم چنین در اندازه های ۳۰/۰ تا ۳ قیراط وجود دارد.

قیمت های عمده فروش الماس " وب کات " ۲۰ درصد کمتر از نمونه های مدوری است که از نظر رنگ، شفافیت و اندازه به آن ها شباهت دارد. این شرکت متذکر می شود که سنگ ها تا اندازه ۵۰ پوینت Points در کارخانه شان واقع در اوکراین و اندازه های بزرگتر هم در " آنتوراپ " Antwerip پولیش داده می شوند.دایاموند با علم به اهمیت تراش، مدت ها قبل نوآوری خود را در این زمینه آغاز نمود.

" الماس ها همواره بیانگر عشق و استحکام هستند. " در بازارهای رقابتی امروز باید در پی یافتن ایده های جدید برای افزایش تقاضا باشیم. " دایاموند دالی " از ترکیب خلاقیت هنرمندانه تراش دهندگان الماس با تکنولوژی پیشرفته پولیش، به این درجه از توان رسیده است تا از دو منبع پرجاذبه دیگر در کار خود استفاده نمایند، نوآوری و تکامل فرآیند تراش، که ارایه تراش های جدید زمینه ساز آن تلقی می شود.

هدف ما خلق نمونه های جدید و زیبا است اما برای این کار از روش های سنتی پولیش الماس نیز استفاده می شود. هدف اساسی از تراش الماس، به حداکثر رساندن انکسار نور و پراکنش آن است. تیم طراحی الماس ما، ۶ نوع تراش متفاوت را با الهام از مدل کاشن Cushion عرضه نموده اند که به منظور افزایش زیبایی و جلوه آن، دوباره تغییراتی در طرح این مدل صورت گرفته است. در ارتباط با مجموعه تراش های جدید به حداکثر رساندن جریان حرکت نور در الماس، مدنظر قرار داشته است. به علاوه پس از بررسی بازار کنونی و مدل های رایج در طی روند توسعه، اشکال مزبور انتخاب شده اند.

 دایاموند دالی کار خود را با فروش بدون تراش شروع کرد و در سال ۱۹۶۷ به مقام " سایت هولدر " sight holder شرکت تجاری الماس (DTC ) رسید. در سال ۱۹۹۰ شرکت از زمره اولین فروشندگان الماس های سخت به شمار می آمد که در زمینه پولیش الماس نیز اقداماتی را آغاز نموده بود و در ارتباط با آن کارخانه هایی را در اوکراین و بلاروس افتتاح کرد.

با گذشت سال ها، دایاموند دالی قلمرو عملیات پولیش خود را وسعت بخشیده و در کار با سنگ های ۰۱/۰ تا ۵ قیراط تخصص پیدا کرده است و حال مالک کارخانه هایی نیز در آنتوراپ و چین است که در آن ها نمونه های کوچکتری از سنگ مورد پردازش قرار می گیرند. " دایاموند دالی " علاوه بر سهمیه ای که از DTC در یافت می کند، مقداری از سنگ سخت را نیز از BHP " بیلیتون " Billiton مستقر در آنتوارپ و آلروسا در روسیه را به دست می آورد.

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۴:۴۹:۵۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد