بورس ، محل مناسب براي واگذاري شرکت هاي دولتي

بورس ، محل مناسب براي واگذاري شرکت هاي دولتي
برای تحقق اهداف بودجه ، بورس قابلیت جذب شرکت های بزرگ و کوچک را دارد و این کار می تواند عامل بازدارنده ای برای بروز حباب در بازار باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بهروز خدارحمی کارشناس بازار سرمایه درباره تصمیم دولت مبنی بر تحقق بخشی از درآمدها از طریق واگذاری شرکت ها در بورس اظهار داشت : بازار سرمایه محل مناسبی است.
کارشناس بازار سرمایه گفت : برای تحقق اهداف بودجه ، بورس قابلیت جذب شرکت های بزرگ و کوچک را دارد و این کار می تواند عامل بازدارنده ای برای بروز حباب در بازار باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بهروز خدارحمی کارشناس بازار سرمایه درباره تصمیم دولت مبنی بر تحقق بخشی از درآمدها از طریق واگذاری شرکت ها در بورس اظهار داشت : بازار سرمایه محل مناسبی است.
وی گفت : عرضه شرکت های جدید در بورس علاوه بر اینکه می تواند تامین کننده بخشی از هزینه های دولت باشد عامل مناسبی برای جلوگیری از ایجاد حباب در بازار و افزایش غیر منطقی قیمت ها خواهد بود. خدارحمی در پاسخ به این پرسش که آیا بازار سرمایه اساسا ظرفیت پذیرش شرکت های دولتی را دارد و می تواند بخشی از درآمدهای دولت را از این طریق پوشش دهد، گفت: نگاهی کوتاه به روند بازار سرمایه و مطابقت آن با وضعیت کنونی بورس نشان می دهد اقبال خوبی از سوی مردم به سمت بازار سرمایه صورت گرفته است.
خدارحمی افزود : از طرفی با توجه به فرهنگ سازی مطلوبی که در این خصوص در جریان است انتظار می رود بازار با وجود حجم گسترده ورود سرمایه گذاران خرد و حقیقی تشنه چنین روندی است. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۹:۲۷ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد