افزایش بهای نفت در بازارهای الکترونیکی آسیا

افزایش بهای نفت در بازارهای الکترونیکی آسیا
بهای نفت روز چهارشنبه در بازارهای الکترونیکی آسیا افزایش یافت اما نگرانی ها در مورد میزان تقاضا در آمریکا این افزایش را محدود کرد.
بهای نفت روز چهارشنبه در بازارهای الکترونیکی آسیا افزایش یافت اما نگرانی ها در مورد میزان تقاضا در آمریکا این افزایش را محدود کرد. در معاملات صبحگاهی بازار آسیا، هر بشکه نفت خام شیرین سبک آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن با هشتاد سنت افزایش، نود و هفت دلار و هفتاد و یک سنت معامله شد. بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوییه نیز پنجاه و هفت سنت افزایش یافت و به صد و ده دلار و پنجاه و شش سنت رسید.
بهای نفت روز سه شنبه در بازار نیویورک تحت تاثیر شاخص های اقتصادی ناامیدکننده در آمریکا، برای دومین روز پیاپی کاهش یافت، هر چند در اواخر معاملات میزان کاهش بهای نفت به علت کاهش ارزش دلار اندک بود. هر بشکه نفت خام شیرین سبک آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن روز سه شنبه در پایان معاملات بازار مبادلات ارزی نیویورک (نایمکس) نود و شش دلار و نود و یک سنت معامله شد که چهل و شش سنت نسبت به روز دوشنبه کاهش داشت و پایین ترین سطح از بیست و دو فوریه به شمار می رود.
روز سه شنبه در بازار لندن نیز هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوییه با دو دلار و هفتاد و چهار سنت کاهش، صد و نه دلار و نود و نه سنت خرید و فروش شد.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۶:۲۶:۴۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد