10 کیف عجیب و خلاقانه دنیا ساخته شده از طلا و جواهر+ عکس

10 کیف عجیب و خلاقانه دنیا ساخته شده از طلا و جواهر+ عکس
طراحان مد، گاهی اوقات برای نمایاندن خلاقیت خود در عرصه مد، دست به خلق نمودن کیف هایی به سبک های عجیب نموده اند. در طراحی این کیفها، از الماس، طلا، چرم، چوب استفاده شده است.

طراحان مد، گاهی اوقات برای نمایاندن خلاقیت خود در عرصه مد، دست به خلق نمودن کیف هایی به سبک های عجیب نموده اند. در طراحی این کیفها، از الماس، طلا، چرم، چوب استفاده شده است. در این میان این کیفها می توانند در گینس ثبت شده باشد و یا شبیه کیسه ای زباله ای باشد. در زیر گروه زر لیستی از عجیب ترین کیفها را در اختیار شما قرار داده است.
1) این کیف که به شکل قلب می باشد، در حال حاضر دارای رکورد جهانی گینس به عنوان با ارزش ترین کیف دستی جهان می باشد.
جنس این کیف، از طلای 18 عیار بوده که بر روی آن 4517 دانه الماس کار شده که وزن این الماس ها حدوداً 382 قیراط می باشد.
قیمت این کیف بالغ بر 380000 دلار می باشد.

 
کیف الماس
 

2) این کیف برای مراسم افتتاحیه مرکز خرید MGM در لاس وگاس ساخته شده است که به رنگ طلایی می باشد. جنس این کیف، از مرغوبترین نوع چرم بوده و در روکش آن از طلای 24 عیار استفاده شده است.
قیمت این کیف بالغ بر 36000 میلیون دلار می باشد.

کیف طلا و جواهر

3) درست که این کیف ظاهری بسیار کوچک دارد، اما با دانه های کریستالی خود از کارخانه سوارسکی و بند بلندی که دارد دارای حرکت فریبنده ای می شود. این محصول که ساخت شرکت لوئیس ویتون می باشد قیمتی بالغ بر 35500 دلار دارد.

گران ترین کیف دنیا

4) ظاهر این کیف به نظر نمی رسد که در فهرست عجایب صنعت کیف سازی باشد اما جنس این نوع کیف از نوع چرم بوده و قفلی که بر در آن زده شده از جنس طلای 18 عیار می باشد. مبلغ این کیف 46000 دلار می باشد.

کیف ماری  طلا و جواهر

5) ظاهر این کیف، هر کسی را به فکر کیسه زباله می اندازد. این کیف ساخت شرکت لوییس ویتون بوده و از جنس چرم خیلی نازک می باشد. مبلغ این کیف 1996 دلار می باشد.

 کیف عجیب و خلاقانه دنیا

6) این کیف از جنس چوب و زنجیر طلایی می باشد که درون یک قفس محصور می باشد. ظاهر کلی این کیف شبیه آکاردئون می باشد. مبلغ این کیف 245 دلار می باشد.

 کیف عجیب و خلاقانه دنیا

7) این کیف چرمی طوری طراحی شده که مانند کفش می تواند روی پای خود بایستد. مبلغ این کیف 411 دلار می باشد.

 کیف عجیب و خلاقانه دنیا

8) اگر در حال حاضر زن های شوالیه قرون وسطی زندگی می کردند، احتمالاً چیزی شبیه به این مدل کیف ها را انتخاب می کردند. این نوع کیف ساخته شده از آلیاژ نیکل نقره و برنج می باشد، که در قالب قفس منحصر به فردی طراحی شده است. مبلغ این کیف 675 دلار می باشد.

مدل کیف زنانه

9) این نوع کیف، ترکیبی منحصر به فرد از عناصر مردانه و زنانه می باشد. مبلغ این کیف 2100 دلار می باشد.

مدل کیف مردانه و زنانه

10) این کیف دست ساز، مخلوطی از چوب اقاقیا و سنگ های کریستالی طلایی می باشد که طرحی از برج ایفل می باشد. قیمت این کیف 4710 دلار می باشد.

مدل کیف برج ایفل

تهیه و ترجمه: ا. فاضلی - سایت زر (zar.ir)

منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹:۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد