بهای نفت در معاملات الکترونیک آسیا کاهش یافت

بهای نفت در معاملات الکترونیک آسیا کاهش یافت
در پی کاهش مجدد رتبه اعتباری یونان از سوی موسسه استاندارد اند پورز و انتشار آمار تورم در چین، بهای نفت روز سه شنبه در معاملات الکترونیک آسیا کاهش یافت.
در پی کاهش مجدد رتبه اعتباری یونان از سوی موسسه استاندارد اند پورز و انتشار آمار تورم در چین، بهای نفت روز سه شنبه در معاملات الکترونیک آسیا کاهش یافت. در معاملات صبحگاهی بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه ژوئیه با بیست و چهار سنت کاهش، نود و هفت دلار و شش سنت معامله شد. هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در مدت مشابه نیز هفده سنت کاهش یافت و به صد و هجده دلار و نود و سه سنت رسید.
استاندارد اند پورز دوشنبه اعلام کرد با توجه به افزایش احتمال ناتوانی یونان در باز پرداخت بدهی هایش در دوازده ماه آینده، رتبه اعتباری این کشور را سه رتبه کاهش می دهد. در چین، تورم در ماه مه به بالاترین سطح در نزدیک به سه سال گذشته رسید که نشان دهنده مشکلاتی است که دولت برای مهار افزایش قیمت ها به رغم اتخاذ تدابیر مختلف در چند وقت اخیر، با آن روبروست. دفتر ملی آمار چین سه شنبه اعلام کرد بهای مصرف که شاخص اصلی میزان تورم در چین به شمار می رود ماه مه به پنج و پنج دهم درصد رسید که نسبت به ماه آوریل دو دهم درصد افزایش دارد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز دوشنبه در بازار نیویورک به شدت افزایش یافت اما افزایش بهای نفت در بازار لندن اندک بود. دوشنبه در بازار نیویورک، هر بشکه نفت خام شیرین سبک آمریکا برای تحویل در ماه ژوییه در پایان معاملات با یک دلار و نود و نه سنت افزایش، نود و هفت دلار و سی سنت معامله شد. در بازار لندن، هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوییه با سی و دو سنت افزایش، صد و نوزده دلار و ده سنت خرید و فروش شد.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۶:۲۳:۵۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد