تحویل 1759 گرم طلا به مالباخته در کمتر از 24 ساعت

تحویل 1759 گرم طلا به مالباخته در کمتر از 24 ساعت
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارقان طلافروشی شهرستان آبدانان و تحویل یک کیلو و 795 گرم طلا به صاحب طلافروشی کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سردار «نورعلی یاری» اظهار کرد: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت طلافروشی شهرستان آبدانان ، بلافاصله با اجرای تدابیر ویژه و تشکیل تیم‌های تخصصی، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد:بررسی‌های اولیه پلیس، حکایت از آن داشت که سارقان بدون شکستن در ورودی با استفاده از کلید وارد طلافروشی شده و یک کیلو و 795گرم طلا را به سرقت برده بودند.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:با اشراف اطلاعاتی پلیس و استفاده از شگردهای پلیسی دو متهم این پرونده در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
یاری افزود:تحقیقات فنی و اعترافات سارقان مشخص کرد یکی از متهمان قبلاً شاگرد این طلافروشی بوده که از رفاقت مالباخته سوءاستفاده کرده و با تهیه کلید مشابه اقدام به سرقت کرده‌اند.
وی یادآور شد: با کشف طلاهای سرقت شده در یک گاوداری مخروبه و تحویل آن‌ها به مالباخته ،متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 یاری ادامه داد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت‌طلب و مخلان نظم و امنیت به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و به‌شدت برابر قانون با این افراد برخورد می‌کند.  
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: واحدهای صنفی به‌ویژه طلافروشی‌ها بایستی در رعایت نکات حفاظتی و استفاده از دستگاه‌های حفاظتی دقت بیشتری کرده و با پرهیز از اعتماد بیجا به دیگران از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

منبع خبر: ایسنا
  ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۶:۳۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد