تهران بهمن ماه میزبان نهمین نمایشگاه طلا و جواهر است

تهران بهمن ماه میزبان نهمین نمایشگاه طلا و جواهر است
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با اعلام برگزاری نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در بهمن ماه سال جاری از رشد سطح کیفی و افزایش متقاضیان حضور در این نمایشگاه خبرداد.

منصور نامدار زندی با بیان برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران در اواخر بهمن ماه گفت: با رشد تقاضای حضور در این نمایشگاه و اتمام ظرفیت آن، ما به دنبال توسعه و گنجایش فضای نمایشگاه طلا و جواهر هستیم.

وی با اشاره به رشد تقاضا در این نمایشگاه به 160 مشارکت کننده افزود: محل نمایشگاه همان سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران است که سال گذشته میزبان این نمایشگاه بود و در صورت افزایش متقاضیان تا250 غرفه، یک سالن دیگر را هم به ظرفیت نمایشگاه اضافه خواهیم کرد.

نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر سطح کیفی نمایشگاه امسال طلا و جواهر را 20 -30 درصد بیشتر از سال قبل پیش بینی کرد و ادامه داد: معمولاً نمایشگاه طلا و جواهر تهران هرسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است و امسال نیز از این مسئله مستثنا نخواهد بود و نمایشگاه نهم در زمینه تولیدات صنعتی، ابزار، غرفه آرایی و سازندگان ماشین آلات طلاسازی چشمگیر خواهدبود.

مسئول برگزاری نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران با بیان مشکل گمرکی برای حضور شرکتهای خارجی در نمایشگاه خاطرنشان کرد: گروهی 15 نفره از ایتالیا درغالب پاویون برای حضور در نمایشگاه طلا و جواهر تهران دعوت شده اند و نمایندگانی از چند کشور خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

زندی در مورد حضور کمرنگ برندهای مطرح طلا و جواهر در نمایشگاهای طلا و جواهر یادآورشد: برندهای برتر طلا و جواهر چون در چشم هستند از نگاههای خاص دولتی مثل مالیاتهای سنگین و مطالبات تأمین اجتماعی واهمه دارند، در حالی که در نمایشگاه همه اینها تفکیک شده و هزینه های نمایشگاه از مالیات معاف است و ما ایستاده ایم تا از منافع شرکت کنندگان دفاع کنیم.

وی در خاتمه ضمن دعوت از همه همکاران و فعالان بازار طلا برای حضور در این نمایشگاه از برگزاری سمینار مشاوره مالیاتی قبل از نمایشگاه طلا و جواهر تهران خبر داد.

منبع خبر: 
  ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۹:۲۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد