پارس‌جنوبي از مهم‌ترين مراكز نفت و گاز جهان

پارس‌جنوبي از مهم‌ترين مراكز نفت و گاز جهان
وزير انرژي پاكستان گفت: پارس‌جنوبي از مهم‌ترين مراكز نفت و گاز جهان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از عسلويه، رجا پرويز در بازديد از منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس جنوبي اظهار داشت: پارس جنوبي از مهم‌ترين مراكز نفت و گاز جهان است و استقرار اين ميزان تاسيسات نفت و گاز و پتروشيمي در يك مكان ارزش والايي دارد.
وي افزود: پاكستان و ايران همكاري نزديكي در حوزه انرژي دارند و اميدوار هستيم روز به روز اين تعامل و همكاري بيشتر و بهتر شود.
وزير انرژي پاكستان خاطرنشان كرد:‌ ايران در صنعت نفت و گاز پيشرفت‌هاي قابل‌توجهي داشته و بويژه در سال‌هاي اخير شاهد رشد خوبي در حوزه انرژي ايران هستيم.
در ادامه مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي نيز ابراز داشت: مجتمع گاز پارس جنوبي نقش مهمي در توليد گاز كشور دارد و هم‌اكنون پنج پالايشگاه فعال هستند و ساير پالايشگاه‌ها نيز در حال احداث هستند.
علي‌اكبر شعبان‌پور افزود: كارهاي بزرگي در سال‌هاي اخير در پارس جنوبي صورت گرفته و اميدوار هستيم با تلاش و همكاري بيشتر بتوانيم به موفقيت بيشتري نيز برسيم.
مدير عامل مجتمع گازي پارس جنوبي با حضور در گالري پالايشگاه چهارم گزارشي از فعاليت‌هاي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي به مهمانان ارائه كرد.
بر اساس اين گزارش، وزير انرژي و آب پاكستان و هيئت همراه از پالايشگاه فازهاي 4 و 5 مجتمع گاز پارس جنوبي ديدن كردند.
وزير انرژي پاكستان و هيئت همراه همچنين در ادامه از تاسيسات پالايشگاه سوم شركت مجتمع گاز پارس جنوبي نيز ديدن كردند.
بازديد از پروژه‌هاي سايت پتروشيمي، فازهاي در دست احداث فازهاي 15 و 16 و مجتمع بندري پارس نيز از ديگر برنامه‌هاي اين هيئت عالي‌رتبه پاكستاني از سفر به منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس بود. 
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۸ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۶:۲۷:۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد