افت 85 واحدی شاخص بورس در روز جاری

افت 85 واحدی شاخص بورس در روز جاری
شاخص بورس اوراق بهادار امروز نیز 85 واحد کاهش یافت و با توجه به اخبار اختلاس و برکناری مدیران بانکی، اثر این اتفاقات امروز با منفی شدن سهام اکثر بانکها قابل مشاهده است.
اخبار اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی که مدتی است داغ ترین خبر روزنامه‌‌‌ها شده و هر روز نیز اخبار جدیدی از آن به گوش می‌رسد، امروز نیز باعث منفی شدن قیمت سهام بانکی ها شده است.
بر اساس این گزارش افت 85 واحدی شاخص به دلیل اثر منفی 23 درصدی ملی مس و اثر 13.8 و 8.59 واحدی دو بانک پارسیان و پاسارگاد بود و با توجه به این وضعیت شاخص همچنان با مرز 27 هزار واحد فاصله داشته و اگر این روند ادامه یابد ممکن است به کانال 25 هزار واحد نیز نزدیک شود.
بیشترین تقاضا برای خرید در معاملات امروز بورس تهران در اختیار پالایش نفت تبریز با 3 میلیون و 180 سهم بوده و وضعیت صف فروش نیز در بازار بالا نبوده و بیشترین حجم مربوط به سرمایه گذاری توسعه آذربایجان با یک میلیون و 656 میلیون سهم است.
با شرایط فعلی که در بازار وجود دارد و در اکثر روز‌ها منفی بوده، امید‌ها برای نزدیک شدن به کانال 27 هزار واحد کاهش یافته است ولی امید است با بهبود شرایط اقتصاد کشور بازار بتواند روند طبیعی خود را سپری کند.  
همچنین،امروز 152 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد و 956 میلیون تومان جابه‌جا شد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۲:۳۸:۱۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد