بانک گردشگری زیر بار برکناری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره نرفت

بانک گردشگری زیر بار برکناری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره نرفت
بانک گردشگری در مخالفت با دستور بانک مرکزی مبنی بر تغییر تیم مدیریتی این بانک، برکناری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره را نپذیرفت.
بانک مرکزی 11 مهرماه در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بانک دستور تغییر مدیرعامل و ریاست هیات مدیره بانک گردشگری را صادر کرد و بانک مرکزی به بانک یادشده اعلام نموده است تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره به این بانک  جهت احراز صلاحیت آنان اقدام نماید.
بانک مرکزی در همان روز در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: آنچه در خبر روابط عمومی این بانک منعکس گردید ، تغییرات در تیم مدیریتی بانک گردشگری است و موضوع تغییرات در بانک گردشگری در جهت رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی می باشد .
پس از صدور این دو اطلاعیه، بانک گردشگری با صدور اطلاعیه ای با اعلام اینکه هیچ گونه ارتباط و پرونده ای در خصوص پرونده اختلاس بزرگ ندارد ، اعلام کرد: همانگونه که مردم عزیز مطلع می باشند، اخیراً اخباری در ارتباط با تغییر مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک گردشگری در برخی از رسانه ها منتشر شده است که این اخبار فاقد دقت و صحت بوده و شبهات و نگرانی هایی را در اذهان عمومی در مورد عملکرد و فعالیت های این بانک ایجاد نموده است.
در اطلاعیه بانک گردشگری آمده است: "اخبار اعلام شده در این خصوص (چنانکه در اطلاعیه امروز روابط عمومی این بانک ذکر شده است) در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های جدید بانک مرکزی مبنی بر تعیین صلاحیت مدیران عامل و اعضاء و رؤسای هیات مدیره بانک ها صادر و به تمامی بانک ها و از جمله بانک گردشگری نیز ابلاغ گردیده است که این بانک نیز مشابه سایر بانک ها اقدام خواهد نمود. ضمن اطمینان خاطر به همکاران عزیز، مشتریان و سهام داران محترم بانک به اطلاع می رساند: بانک گردشگری هیچ گونه ارتباطی با پرونده اختلاس بزرگ نداشته و هر گونه شایعه ای در این خصوص را تکذیب می نماید."
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۶:۴۱:۴۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد