رونمایی از "تجارت پی" تازه ترین خدمت بانک تجارت

رونمایی از "تجارت پی" تازه ترین خدمت بانک تجارت
"تجارت پی" ،جدیدترین خدمت بانک تجارت در حوزه پرداخت های الکترونیکی با حضور دکتر قضاوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ،"Tejarat Pay" ابزار پرداخت هزینه خرید با استفاده از موبایل با استفاده از اسکن QR است که مشتریان بانک تجارت می توانند با دانلود این نرم افزار از طریق اپلیکیشن موبایل بانک تجارت ، خریدهای خود را از طریق فروشگاه های مجهز به این خدمت تنها با استفاده از گوشی موبایل خود و بدون نیاز به استفاده از کارت بانکی یا پول نقد انجام دهند.

در این مراسم دکتر حسین قضاوی معاون وزیر اقتصاد با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بیشتر بانکها بر روی سرمایه گذاری های نوآورانه و خلق محصولات جدید بانکی با استفاده از دستاوردهای فناوری اطلاعات و ظرفیتهای شبکه های اینترنتی گفت: سرمایه گذاری در این حوزه و توسعه سبد محصولات بانکداری الکترونیکی می تواند نقش مهمی در افزایش تنوع درآمدی بانکها داشته باشد.

قضاوی با اشاره به اینکه اتکاء به شیوه های بانکداری سنتی ، رقابت پذیری بانکهای بزرگ کشور در بازار پول را کاهش می دهد خاطرنشان ساخت : یکی از مهمترین ظرفیتهایی که بانکها می توانند با توسعه خدمات خود در فضای کسب و کار کشور ایجاد کنند ، شکل دهی به بستر و ابزارهای فروش اعتباری و اقساطی است، امری که می تواند نقش مهمی در روان سازی مبادلات خرد در اقتصاد کشور و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داشته باشد.

اوضاعی معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات هم با اشاره به روند توسعه ابزارهای پرداخت موبایلی در ایران و سایر کشورها گفت : معرفی "تجارت پی" در راستای برنامه های راهبردی بانک تجارت برای توسعه محصولات نوین بانکی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش درآمدهای کارمزدی بانک صورت می گیرد.

وی افزود : علاوه بر خرید مستقیم کالا و خدمات ، "تجارت پی" امکان پیش پرداخت هزینه خرید از طریق اینترنت را نیز به راحتی فراهم می کند و مشتریان بانک می توانند با استفاده از رایانه ر شخصی یا تلفن همراه ، اقدام به خرید کالاهای مورد نظر خود از طریق فروشگاههای اینترنتی پذیرنده ی تجارت پی کنند.

مشتریان بانک تجارت و عرضه کنندگان کالا و خدمات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از " Tejarat Pay " به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.


همچنین با مشارکت بانک تجارت، آیین کلنگ زنی خانه بهداشت روستای حسن آباد از توابع شهرستان زیرکوه قاینات در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود ، با تخصیص یک و نیم میلیارد ریال اعتبار، در ساخت خانه بهداشت روستای حسن آباد از توابع شهرستان زیرکوه قاینات مشارکت کرده است.

انتظار می رود این خانه بهداشت که با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور در زمینی به مساحت 900 متر وزیربنای 100متر بنا می شود ،در هفته دولت سال96 به بهره برداری برسد.

آیین کلنگ زنی این خانه بهداشت با حضور دکتر قائمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، رییس مجمع خیرین سلامت استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مقامات محلی منطقه برگزارشد.

بانک تجارت در تفاهم نامه ای سه جانبه با وزارت بهداشت و مجمع خیرین سلامت با تخصیص هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار علاوه بر استان خراسان جنوبی، خانه‌های بهداشت دیگری نیز در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ایلام احداث خواهد کرد.

ماه گذشته هم آیین کلنگ زنی خانه بهداشت حیدر آباد لوداب در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷:۵۶ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد