انواع گوشواره طلا : معرفی و شناخت 11 مدل گوشواره و پشت گوشواره طلا + عکس

انواع گوشواره طلا : معرفی و شناخت 11 مدل گوشواره و پشت گوشواره طلا + عکس
این مقاله سایت زر به شما کمک می کند تا انواع گوشواره طلا را بشناسید و در مورد هر یک از انواع گوشواره های طلا توضیحاتی داده شده تا شما هنگام انتخاب انواع گوشواره طلا دچار سردرگمی نشوید و با اطمینان خاطر مدل گوشواره جواهر خود را برگزینید.

انواع گوشواره طلا موضوع این مقاله است و اجازه بدهید تا به شما بگویم که قرار است در این مقاله غافلگیر شوید. گوشواره طلا یکی از محبوب ترین جواهرات زنانه در تمام دوران است.

انواع گوشواره طلا

اشک تلخ روی گونه دختربچه‌ای که در آن زمان از مادرش ناراحت بود و بر روی پاهای وی نشسته بود سرازیر شد، کودک تازه گوش‌هایش را سوراخ کرده بود و این دلیل ناراحتی وی از مادرش بود ... البته بعدها که بالغ شده بود فهمید که این اشک‌ها باید ریخته می‌شد. الان که به آن روز فکر می‌کرد دیگر ناراحت نبود و برای این هدیه مادرش خوشحال بود. چرا که الان عوض‌کردن انواع مدل گوشواره برای او خیلی خوشایند بود و با نگاه به آینه از دیدن خود بیشتر لذت می‌برد.

سوراخ کردن گوش

گوشواره طلا زنانه از جمله اکسسوری‌هایی محسوب می‌شود که در تمام دنیا و در میان مردان و زنان، محبوبیت فراوانی دارد. شاید به نظر نیاید اما در دنیای طلا و جواهرات و در دسته‌بندی گوشواره‌ها با تنوع گسترده و جالبی روبرو هستیم و مدل‌ها و اسامی وجود دارند که مطمئن هستم تابه‌حال حتی نام آن‌ها را نیز نشنیده‌اید.

گوشواره طلا، زیورآلاتی است که اغلب توسط زنان و در کشورهای خارجی بعضاً برای مردها استفاده می‌شود. علی‌رغم مدل‌ها و سبک‌های مختلفی که برای گوشواره وجود دارد. مدل‌های معروفی که برای گوشواره مورداستفاده قرار می‌گیرد، در زیر به انواع گوشواره طلا اشاره می‌کنیم.

انواع گوشواره طلا

انواع گوشواره طلا: محبوب‌ترین زیورآلات در میان بانوان

یکی از محبوب‌ترین زیورآلات در میان بانوان، گوشواره است که استفاده از آن از گذشته رایج بوده و انواع و اقسام متنوعی دارد. در حالت کلی استفاده از انواع گوشواره‌ طلا به زمان‌های بسیار قدیم بر می‌گردد که نشان‌دهنده محبوبیت این قطعه در میان مردمان سراسر دنیا است. در دوره تمدن ایلامی‌ها ایرانیان از گوشواره‌های طلا استفاده می‌کردند و با گذشت زمان استفاده از این زیورآلات جذاب رواج بیشتری پیدا کرد. معمولاً گوشواره‌هایی که در زمان گذشته استفاده می‌شدند معانی خاصی داشتند و در شعرهای حکیم ابوالقاسم فردوسی و همین‌طور نقش برجسته‌های تخت جمشید می‌توان نشانه‌هایی از استفاده گوشواره توسط زنان را مشاهده کرد.

گوشواره طلای کودک

کودک که بودم چندین گل گوش و گوشواره داشتم که همگی جذاب و دوست‌داشتنی بودند اما چون بارها در میان موهای فرفری من گیر کرده بودند و باعث آزارم شده ‌بودند، دیگر آنها را دوست نداشتم. البته استفاده از گوشواره جلوه و زیبایی خاصی به گوش می‌بخشد و یک اتفاق نه چندان جالب نباید ما را مجاب کند که از این اکسسوری دوست‌داشتنی و محبوب استفاده نکنیم. اگه بخواهم با خودم صادق باشم خرید گوشواره طلا برای من هیجان انگیزترین نوع خزید طلا می باشد. اگر شما هم مثل من هستید می توانید مقاله معرفی جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه و زنانه را نیز ببینید.

معرفی انواع گوشواره طلا

در انتخاب زیورآلات گوش نمی‌توان به شکل، طرح، تکنیک آن تکیه نکرد، اما نکته مهم و گاه اساسی در انتخاب هر گوشواره، قفل و به عبارتی پشت گوشواره است. در یک سناریوی ایدئال، گوشواره‌ها همه‌روزه، ۲۴ ساعته با ما هستند. اگر شکل جواهرات و قفل راحت باشد، در روز یا شب تمایلی به درآوردن انواع گوشواره وجود نخواهد داشت. اما اینکه کدام قفل راحت خواهد بود به ترجیحات و احساسات شخصی بستگی دارد

انواع گوشواره طلا را می‌توان یکی از شیک‌ترین زیورآلاتی دانست که باید در لباس هر خانمی وجود داشته باشد و زنان در هر سنی از نوزادی تا پیری از آن استفاده می‌کنند. دختران از پوشیدن و بازی با مدل‌های مختلف گوشواره برای مناسبت‌های مختلف لذت می‌برند. گوشواره‌های طلا اقلام جادویی هستند که می‌توانند کل ظاهر شما را تغییر دهند و می‌توانند با هر لباسی ست شوند.

انواع گوشواره طلا  - سایت زر

درصورتی‌که بتوانید انواع گوشواره طلا را باتوجه‌به فرم صورت، لباس یا مناسبت خود ست کنید، عملکردی متمایز دارند و می‌توانند جذابیت شما را دوچندان کنند. دراین‌خصوص می‌توانید به مقاله زیر در مورد انتخاب گوشواره بر اساس فرم صورت مراجعه کنید تا ترفندهایی در مورد ست کردن گوشواره طلا با فرم صورت خود یاد بگیرید.

 

آیا می‌دانید انواع گوشواره طلا چه مدل‌هایی می‌باشد و در کل ما چند مدل گوشواره طلا داریم که می‌تواند ظاهر شما را زیبا کند؟ آیا انواع گوشواره‌هایی که به‌خوبی با لباس مهمانی شما ست می‌شود را می‌شناسید؟ ما در این مقاله به معرفی ۱۰ مدل از انواع گوشواره طلا پرداخته‌ایم:

  1. گوشواره حلقه‌ای طلا (چنبری طلا)
  2. گوشواره میخی طلا
  3. گوشواره آویز طلا
  4. گوشواره لوستری طلا
  5. گوشواره بخیه‌ای طلا
  6. گوشواره زنجیری طلا
  7. گوشواره کلیپسی طلا
  8. گوشواره ایرکاف طلا
  9. گل گوش طلا
  10. گوشواره پیرسینگ طلا

دانستن و شناخت انواع گوشواره طلا هنگام خرید یک جفت گوشواره طلا جدید برای مناسبت‌های خاص، لباس مورد علاقه‌تان، جواهرات دیگر یا شکل صورتتان مفید است. اما هنگامی که یک جفت گوشواره مناسب برای خود پیدا کردید باید مراقب باشید تا به‌راحتی آن را گم نکنید. ما برای پیدا کردن طلا و جواهر مواردی را در مقاله زیر عنوان کردیم که بد نیست مطالعه نمایید:

۱. گوشواره حلقه‌ای طلا (چنبری طلا)

گوشواره حلقه‌ای طلا

یکی از محبوب‌ترین انواع گوشواره طلا، گوشواره چنبری یا حلقه‌ای نام دارد که به‌شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوشواره حلقه ای یکی از قدیمی ترین جواهرات است. مردم در دوران باستان گوشواره حلقه ای را از استخوان حیوانات، چوب و سایر مواد موجود می ساختند. شکل محصول گوشواره تا به امروز حفظ شده است. اما برای ساخت انواع گوشواره ، طلا به یک ماده بسیار قابل اعتمادتر، زیباتر و پلاستیکی برای ساخت جواهرات تبدیل شده است.

گوشواره حلقه‌ای طلا - انواع گوشواره طلا

گوشواره حلقه‌ای طلا به‌نوعی است که درون سوراخ گوش قرار می‌گیرد و به دور نرمه گوش چنبر (حلقه) می‌شود. در این نوع گوشواره معمولاً از طلا استفاده شده و برای زیبایی بیشتر آن از الماس و سنگ‌های قیمتی بر روی آن می‌توان استفاده کرد. در هنگام خرید این نوع گوشواره باید به تیزی نوک گوشواره دقت کنید زیرا موقع نصب آن به نرمه گوش آسیب نرسد. این گوشواره در ابعاد و اشکال مختلف مانند دایره، مستطیل، مربع و بیضی طراحی و تولید می‌شود. در حالت کلی گوشواره‌های حلقه‌ای شکل مربعی دارند و در طرح‌های مدرن از ترکیب فلز طلای سفید و طلای زرد و همین‌طور سنگ‌ها و جواهرات قیمتی مانند کریستال و زمرد نیز در آنها استفاده می‌شود. 

۲. گوشواره میخی طلا

گوشواره میخی طلا

گوشواره میخی طلا یکی از پرطرف‌دارترین انواع گوشواره طلا می‌باشد و اغلب یکی از اولین تزئینات و زیورآلات برای دختران است و می‌توان گفت هر بانویی یک گوشواره میخی طلا از اول زندگی خود امتحان کرده است. این مدل گوشواره طلا در بین انواع گوشواره طلا مزیت این را دارد که محکم بسته می‌شوند، موها در آنها گره نمی‌شوند، گوش‌ها زیر وزن آنها خسته نمی‌شوند.

گوشواره میخی طلا - انواع گوشواره طلا

بیشتر خانم‌ها در میان زیورآلات خود چندین گوشواره دارند که از نوع میخی بوده و جزء پرفروش‌ترین و البته ساده‌ترین گوشواره‌های بازار محسوب می‌شوند. گوشواره‌های میخی در میان انواع گوشواره طلا به‌شدت زیبا و محبوب هستند و از جمله ویژگی که آنها دارند این است که از گوش شما آویز نمی‌شوند. مدل گوشواره طلای میخی برای تمام فرم‌های صورت مناسب است و می‌توان به‌راحتی آنها را با هر استایلی پوشید و استفاده کرد.

گوشواره میخی  طلا سفید  با نگین فیروزه  یاقوت و برلیان

گوشواره میخی طلا سفید با نگین فیروزه، یاقوت و برلیان

پس به‌طورکلی گوشواره میخی، نوعی گوشواره است که پین در پشت نرمه گوش قفل می‌گردد. این نوع گوشواره، یکی از محبوب‌ترین نوع گوشواره در میان نسل جوان می‌باشد. این نوع گوشواره معمولاً کوچک بوده و مستقیماً بر روی نرمه گوش قرار می‌گیرد. این گوشواره توسط یک پین، درون گوش رفته و محکم می‌گردد. بر روی این نوع گوشواره اصولاً از جواهرات استفاده می‌شود که محبوب‌ترین آنها الماس، برلیان و مروارید می‌باشد که بسته به‌اندازه نگین زیبایی آن افزون‌تر می‌شود.

مزایای استفاده از گوشواره میخی

همان‌طور که گفتیم گوشواره میخی جز پرطرف‌دارترین انواع مدل گوشواره طلا می‌باشد؛ اما در این قسمت می‌خواهیم بدانیم که این مدل گوشواره چه مزایایی دارد که موردتوجه هر بانویی قرار می‌گیرد:

اولین مزیت آن این است که به علت اینکه گوشواره‌های میخی به‌خوبی روی لاله گوش قرار می‌گیرند، گوش شما را آویزان نمی‌کند و به سمت پایین نمی‌کشد.

مزیت دیگر آن این است که چون اکثر مدل‌های گوشواره میخی سایز کوچک هستند، باعث می‌شود که پوشیدن آنها بسیار راحت باشد.

این مدل گوشواره بر روی گوش سنگینی نمی‌کند و باعث می‌شود که راحت مورداستفاده قرار بگیرد.

گوشواره میخی برای پوشیدن روزانه بسیار راحت می‌باشد و به‌راحتی با هر لباسی ست می‌شود.

۳. گوشواره آویز طلا

گوشواره آویز طلا

از ویژگی‌های این مدل گوشواره از انواع گوشواره طلا این است که به پایه گوشواره متصل می‌شود. به دلیل تحرک عناصر، گوشواره آویز طلا با عشوه به ضرب حرکات صاحب خود حرکت می‌کنند. گوشواره آویز طلا یک مدل زیورآلات خوب برای لباس شب است که تصویری از زنانگی و حتی کمی جنسیت می‌دهد. طول گوشواره‌ها کاملاً متفاوت است و اصولاً به خط شانه‌ها می‌رسد.

 

گوشواره آویز طلا - انواع گوشواره طلا

گوشواره‌های آویز طلا همان‌طور که از نامشان نیز کاملاً مشخص است از لاله گوش آویز می‌شوند و در میان انواع گوشواره طلا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. این گوشواره‌ها که زیبایی منحصربه‌فردی دارند در طرح‌ها و فرم‌های مختلفی طراحی و ایجاد می‌شوند و به طور معمول برای زیباتر شدن آنها از زنجیرهای طلا و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود.

گوشواره زنانه طلا زمرد

گوشواره طلا و جواهر زمرد و الماس تراش برلیان مدل: edf1296
 

گوشواره آویز طلا ازآنجایی‌که از گوش آویزان بوده، بسیار چشم‌نواز و فریبنده می‌باشد. بر روی این نوع گوشواره قرارگرفتن سنگ و جواهرات باعث درخشش و زیبایی منحصربه‌فرد آن می‌شود.

۴. گوشواره لوستری طلا

گوشواره لوستری طلا - انواع گوشواره طلا

در میان انواع گوشواره طلا، گوشواره‌های لوستری باشکوه و جذاب هستند. به‌راحتی می‌توانید انواع و اقسام این گوشواره‌ها را در شکل‌ها و طرح‌های متنوع پیدا کنید و نکته‌ای که باید در مورد آنها در نظر بگیرید این است که در اکثر گوشواره‌های لوستری از سنگ‌های گران قیمت استفاده می‌کنند و همین امر سبب گران‌تر شدن و بالارفتن ارزش این گوشواره‌ها می‌شود.

گوشواره طلا و جواهر الماس تراش برلیان و مارکیز

گوشواره الماس تراش برلیان، مارکیز و اشک مدل: ebf2035
 

 

در حالت کلی اگر شما عاشق گوشواره‌های آویز و درخشان مانند گوشواره‌های لوستری هستید به نظر می‌رسد که شخصیت خاص و پرقدرتی داشته باشید. ناگفته نماند که این گوشواره‌ها برای هدیه دادن و یا استفاده در سرویس‌های طلای عروس مناسب و مرسوم هستند.

۵. گوشواره بخیه‌ای طلا

گوشواره بخیه ای طلا - انواع گوشواره طلا

یکی از انواع گوشواره طلا که در سال‌های اخیر بسیار طرف‌دار پیدا کرده گوشواره طلای بخیه‌ای نام دارد. این مدل از گوشواره که در حالت کلی از یک زنجیر نازک طلا تشکیل شده، بدون قفل است و برای افرادی مناسب است که گوش آنها چندین سوراخ دارد. از این نوع گوشواره به‌صورت جفتی و یا تک استفاده می‌شود و چون ناهماهنگ است بسیار شیک بوده و در استفاده‌های روزمره از آن به‌وفور استفاده می‌شود.

۶. گوشواره زنجیری طلا

گوشواره زنجیری طلا - انواع گوشواره طلا

گوشواره زنجیری طلا یکی از انواع گوشواره طلا محسوب می‌شود که تقریباً همانند مدل بخیه‌ای است. با این تفاوت که مدل بخیه‌ای برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که چندین سوراخ در گوش خود دارند، اما گوشواره زنجیری طلا برای افرادی که یک سوراخ در گوش خود دارند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو شما می‌توانید بیشتر در مراسمات رسمی و دورهمی‌ها و مهمانی‌ها با ست لباس رسمی از این نوع گوشواره استفاده کنید. 

۷. گوشواره کلیپسی طلا

گوشواره کلیپسی طلا - انواع گوشواره طلا

در میان انواع گوشواره طلا، گوشواره کلیپسی به دلیل اینکه راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد یکی از پرطرف‌دارترین‌ها محسوب می‌شود. شما تنها با وارد کردن یک فشار کوچک می‌توانید این گوشواره را قفل کرده و در گوش خود ثابت کنید. در سال‌های اخیر مدل‌های زیاد، مدرن، متنوع و جذابی از گوشواره کلیپسی طراحی و تولید شده که در میان گوشواره‌ها این مدل از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

گوشواره‌های کلیپسی، ترجیحاً به‌عنوان زیوری در مد به کار می‌رود. استفاده از این نوع گوشواره‌ها احتیاجی به سوراخ کردن گوش ندارد. این گوشواره‌ها زیبایی‌های خود را دارد اما توصیه ما به شما عزیزان این است که برای جواهرات گوشواره‌ای گران قیمت از این نوع گوشواره استفاده نکنید.

۸. گوشواره ایرکاف طلا - گوشواره کاف طلا

گوشواره کاف طلا قطعه‌ای از جواهرات است که در اطراف لبه بیرونی گوش شما قرار می‌گیرد. به‌سادگی روی غضروف می‌لغزد و ظاهری شبیه به سوراخ‌کردن مارپیچ یا محکم می‌دهد. به احتمال زیاد در میان انواع گوشواره طلا گوشواره ایرکاف را دیده‌اید اما چون نام آن را نمی‌دانستید برای شما آشنا نیست. این گوشواره‌ها که در حالت کلی به شکل گرد و دایره‌ای طراحی می‌شوند همانند یک دایره هستند که یک هشتم آن باز است و این گوشواره بدون نیاز به سوراخ کردن گوش در قسمت بالا و غضروفی گوش قرار می‌گیرد. در تزیین این گوشواره می‌توان از طلایی سفید، طلای زرد و همین‌طور سنگ‌های کریستال و جواهرات گران‌بها استفاده کرد. 

گوشواره ایرکاف طلا

گوشواره کاف طلا یکی دیگر از انواع گوشواره طلا می‌باشد که این گوشواره‌های غیرمعمول با این واقعیت متمایز می‌شوند که می‌توانند نه‌تنها به لاله گوش، بلکه به کل طول آن متصل شوند. انواع خاصی از سرآستین‌ها بدون قفل به معنای سنتی پوشیده می‌شوند. آنها را به‌عنوان گیره یا به قوس گوش می‌چسبانند. در برخی موارد دیگر، هنوز نیاز به سوراخ است.

برای خرید گوشواره کاف طلا نکته اصلی این است که طرح مناسب را انتخاب کنید. مدل مو می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اما برای اشخاصی که موهای لخت دارند و می‌خواهند آن را باز بگذارند بهتر است از این مدل استفاده نکنند؛ زیرا هیچ‌کس گوشواره‌های مجلل شما را نخواهد دید و ثانیاً موها در محصولات درهم‌پیچیده می‌شوند.

۹. گل گوش‌ طلا

اگر خرید گوشواره‌ها و آویزهای مختلف و متعدد در طرح‌ها‌ شکل‌ها و مدل‌های گوناگون برای شما راحت نیست به شما توصیه می‌کنیم که از گل گوش‌ها استفاده کنید. در میان انواع گوشواره طلا گل گوش‌ها بسیار محبوب هستند، چون شیک و ساده بوده و از یک خم و پیچ بسیار ظریف و خلاقانه در فلز طلا تهیه می‌شوند. این اکسسوری‌ها در حالت کلی و اولیه سبکی هندی دارند و در سال‌های اخیر به‌خاطر قیمت کم و البته ظریف و کوچک بودن، در میان جوانان به‌شدت محبوب شده‌اند.

۱۰. گوشواره پیرسینگ طلا

گوشواره پیرسینگ طلا

آخرین مدل از گوشواره‌ها در میان انواع گوشواره‌های طلا، پیرسینگ است که از مدرن‌ترین انواع گوشواره محسوب می‌شود و یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار طلا و جواهر است. این گوشواره‌ها قیمت مناسبی دارند و وزن آنها کم است که در حالت معمول دور ناحیه لاله گوش قرار داده می‌شوند. بیشتر افراد به دلیل اینکه با سوراخ کردن گوش و یا فرو کردن میخ گوشواره در گوش راحت نیستند از استفاده کردن گوشواره اجتناب می‌کنند. اما پیرسینگ‌ها به‌راحتی بر روی گوش قرار می‌گیرند و در طول روز هیچ آزار و مزاحمتی برای شما ندارند. ناگفته نماند که آقایان نیز در میان انواع گوشواره‌ها به پیرسینگ علاقه دارند و همین امر سبب شده تا این مدل از گوشواره در بازار طلا و جواهرات از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

کدام مدل از انواع گوشواره طلا برای من بهترین است؟

یکی از سؤال‌هایی که ذهن هر فردی را به خود مشغول می‌کند این است که کدام مدل از انواع گوشواره طلا برای من مناسب‌تر می‌باشد. در جواب به این سؤال کافی است هنگام انتخاب گوشواره این مسئله را مدنظر بگیرد که آیا این گوشواره شما را خوشحال می‌کند یا خیر. اما در اینجا چند نکته وجود دارد که حائز اهمیت است:

 فرم صورت و طول موهای خود را با هم هماهنگ کنید تا ویژگی‌های خود را بهتر کنید. به‌عنوان‌مثال، گوشواره‌های هندسی می‌توانند صورت‌های گرد را دراز کنند، درحالی‌که گوشواره‌های بلند می‌توانند توجه را از پیشانی دور کنند.

 همچنین برای انتخاب یک مدل گوشواره به رنگ موهای خود نیز دقت نمایید چرا که گوشواره طلا زرد زنانه به موهای بلوند بیشتر نما دارند، درحالی‌که گوشواره طلا سفید و یا گوشواره طلا رزگلد با موهای مشکی و تیره هماهنگی بیشتری دارند. هر چند همیشه این مسائل شخصی بوده و هر کس سلیقه خاص خود را دارد.

سومین مسئله‌ای که می‌تواند در انتخاب یک نوع از انواع گوشواره طلا مهم باشد، سبک زندگی هر شخص می‌باشد. هنگامی که امنیت جواهرات را ترجیح می‌دهید که آویزان نشوند، گوشواره‌های میخی را انتخاب کنید و اگر با کمی سروصدا مشکلی ندارید، گوشواره‌های آویز دار طلا و همین‌طور لوستری را می‌توانید انتخاب کنید.

چگونه انواع گوشواره طلا را انتخاب و بخریم؟

انتخاب انواع گوشواره طلا تا حد زیادی به تعدادی از شرایط بستگی دارد از جمله شکل صورت و همین‌طور سبک لباس و اینکه از خود بپرسید برای چه مناسبتی آن مدل گوشواره طلا و جواهر پوشیده خواهند شد؟

اما انتخاب گوشواره‌های باکیفیت که به‌راحتی روی گوش شما قرار می‌گیرند و برای مدت طولانی دوام می‌آورند به همان اندازه مهم است. به همین دلیل است که تمام جواهرات طلا یا نقره را باید در مکان‌های مورد اعتماد خریداری کرد. خرید لوازم گران‌قیمت در گذرگاه‌های عابر پیاده یا در جواهرات فروشی‌های کوچک و نامحسوس بسیار خطرناک است. بهتر است برای خرید انواع گوشواره طلا و یا هر نوع طلا و جواهری به جایی که مورد اعتماد است توجه کنید.

خرید گوشواره طلا و جواهر

در مجموعه فروشگاه اینترنتی سایت زر مجموعه عظیمی از انواع گوشواره طلا و جواهر با طرح‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید انواع گوشواره طلا با جواهرات باکیفیت را از فروشگاه اینترنتی زر با نماد ۴ ستاره بخرید تا عزیزانتان را با هدیه خشنود کنید یا صاحب یک جواهرات فاخر بی‌بدیل شوید.

ما امکان سفارش آیتم‌های مشابه در هر محصول را برای مشتریان عزیز قرار داده‌ایم تا بدون زحمت و دردسر هر آیتمی را که علاقه‌مند هستند، سفارش دهند تا برایشان آماده کنیم. همچنین می‌توانید انواع گوشواره طلا و جواهر را با انواع رنگ طلا از جمله طلای زرد با طلای سفید یا رزگلد سفارش دهید و یا اندازه و تعداد نگین‌های برلیان یا سنگ‌های جواهر روی کار را باتوجه‌به سلیقه و بودجه خود کمتر یا بیشتر از مدل اصلی سفارش دهید. همه این کارها امکان‌پذیر است، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

ما در سایت طلا و جواهرات زر سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بازه زمانی دو الی ده روز سفارش‌های شما را ارسال نماییم تا لذت خرید مطمئن و رضایت‌بخش جواهرات را با ما تجربه نمایید.

گوشواره‌های محبوب طلا و جواهر

در این مقاله سعی کردیم تا انواع گوشواره طلارا به شما معرفی کنیم. در میان اکسسوری‌های طلا و جواهر، گوشواره اهمیت زیادی دارد و البته بسیار محبوب است. در سراسر دنیا گوشواره‌ها پرطرف‌دار هستند و به دلیل پوشش سلیقه‌های مختلف، انواع متنوعی از آنها طراحی و تولید می‌شوند تا تمامی افراد با هر سلیقه و نظری بتوانند از آنها استفاده کنند. البته فرم صورت و گردن نیز در انتخاب نهایی شما مؤثر است.

سوالات متداول:

انواع گوشواره طلا برای بانوان چند نوع می باشد؟
S ChevronDown 18 N

انواع گوشواره طلا عبارت است از : گوشواره حلقه‌ای طلا (چنبری طلا)، گوشواره میخی طلا، گوشواره آویز طلا، گوشواره لوستری طلا، گوشواره بخیه‌ای طلا، گوشواره زنجیری طلا، گوشواره کلیپسی طلا، گوشواره ایرکاف طلا، گل گوش طلا، گوشواره پیرسینگ طلا که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم.

کدام مدل از انواع گوشواره طلا در بین بانوان طرفدار بیشتری دارد؟
S ChevronDown 18 N

گوشواره میخی طلا یکی از پرطرف‌دارترین انواع گوشواره طلا می‌باشد چرا که به گوش محکم چفت میشود و ایمن می باشد و موها در آنها گره نمی‌شوند. گوشواره میخی از لحاظ اینکه گوش را بالا و محکم بر روی گوش نگه می دارد بسیار مورد توجه بانوان قرار دارد.

انواع گوشواره طلا را در سایت طلا و جواهر زر چگونه انتخاب کرده و خریداری نماییم؟
S ChevronDown 18 N

سفارش اینترنتی انواع گوشواره طلا در سایت طلا و جواهر زر امکان پذیر می باشد و شما می توانید هر مدل گوشواره جواهر را با میزان بودجه مورد نظر خود سفارش سازی نمایید. و در هنگام سفارش می توانید پایه و رنگ طلا را نیز تغییر داده و حتی نگین های جواهر را به صورت دلخواه و با توجه به علایق خودتان چینش نمایید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۷:۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد