قیمت نفت در بازار معاملات آسيا کاهش يافت

قیمت نفت در بازار معاملات آسيا کاهش يافت
در نخستین ساعتهای کار بازار معاملات آسیا هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه دسامبر با هجده سنت کاهش نود و نه دلار و نوزده سنت معامله شد
تحلیلگران اعلام کردند در پی پیش بینی های مربوط به افزایش ذخایر هفتگی نفت خام در آمریکا و پافشاری هواداران جنبش تسخیر وال استریت بر اعتراضهایشان در شب گذشته بهای نفت خام بامداد امروز چهارشنبه در بازار معاملات الکترونیکی آسیا کاهش یافت. 
در نخستین ساعتهای کار بازار معاملات آسیا هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه دسامبر با هجده سنت کاهش نود و نه دلار و نوزده سنت معامله شد. هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه دسامبر با چهار سنت کاهش یکصد و دوازده دلار و چهارده سنت داد و ستد شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور،‌کِر چونگ یانگ تحلیلگر مواد اولیه موسسه فیلیپ فیوچرز در سنگاپور گفت پس از این که قیمت هر بشکه نفت خام در بازار نیویورک به مرز یکصد دلار رسید اکنون بازار برای کسب سود معاملات تا اندازه ای آماده است. 
روز گذشته در پی مقاومت معترضان جنبش تسخیر وال استریت بهای نفت در بازار نیویورک قبل از پایان معاملات به نود و نه دلار و هشتاد و چهار سنت رسید و این قیمت از اواخر ژوئیه تا کنون بالاترین سطح قیمت نفت به شمار می رود.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.

منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۷:۱۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد