افت شاخص بورس سریال شد

افت شاخص بورس سریال شد
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 989 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 133 میلیارد تومان در 59 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس نیز برای چندمین روز متوالی با افت مواجه شد و با ریزش 163 واحدی در ارتفاع 78 هزار و 826 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی خساپا، خودرو و فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فخوز، جم و اخابر با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 57 واحد رشد، کل (هموزن) 55 واحد افت، قیمت (هموزن) 43 واحد افت و شاخص‌های آزاد شناور 219 واحد و شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 72 و 595 واحد افت کردند.
بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 193 میلیون ورقه به ارزش 201 میلیارد تومان در 18 هزار نوبت، آیفکس 8 واحد افت کرد و در ارتفاع 837 واحد قرار گرفت.iny) مدل «R12» دارای تاجی به شکل پاپیون است که نگینی صورتی‌رنگ در وسط آن کار شده است. این نگین تراش‌خورده نقش مهمی در زیبایی انگشتر دارد و با شکست نور جلوه زیبایی را به وجود آورده است. ا

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸:۲۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد