رشد 22 دلاری قیمت جهانی طلا، سکه تمام را 10 هزار تومان گران کرد

رشد 22 دلاری قیمت جهانی طلا، سکه تمام را 10 هزار تومان گران کرد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر، با بیان اینکه با آغاز سال جدید میلادی ارزش دلار در بازارهای جهانی تضعیف شده و در کنار آن میزان تقاضا برای طلا در بازارهای آسیایی افزایش یافته است، گفت: رشد 22 دلاری قیمت جهانی طلا قیمت سکه تمام را با رشد 10 هزار تومانی مواجه کرده است.

محمد کشتی آرای در رابطه با روند ارزش‌گذاری طلا و دلار در هفته گذشته، اظهار کرد: در هفته گذشته قیمت جهانی طلا حدود 10 دلار نوسان داشته است و این در حالی است که آخرین نرخ ثبت شده برای اونس جهانی با رشد 22 دلاری همراه بوده است.

وی افزود: رشد 22 دلاری  اونس طلا در آخرین روز معاملاتی در هفته گذشته، ارزش سکه تمام را با رشد 10 هزار تومانی روبرو کرده است و این موضوع با آغاز سال جدید میلادی پیش بینی می‌شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تصریح کرد: با آغاز سال جدید میلادی، نرخ دلار در بازارهای جهانی تضعیف شد و از سوی دیگر میزان تقاضا برای طلا در بازارهای آسیا به شدت افزایش یافت.

وی گفت: با رشد 22 دلاری اونس جهانی و ثبات نسبی دلار، ارزش طلا و سکه به میزان نوسانات بازار جهانی تغییرات را اعمال کرد.

کشتی آرای در انتها خاطرنشان کرد: بازار طلا، سکه و دلار در هفته‌های آینده با توجه به سیاست‌ها و فعالیت‌های مردان سیاسی آمریکا، سمت و سوی جدیدی به خود خواهد گرفت که پیش بینی آن بسیار سخت و مشکل خواهد بود.

 بررسی بازار طلا و دلار طی هفته گذشته (شنبه تا پنجشنبه)، نشان از آن دارد که ارزش طلا در بازارهای جهانی، بازار داخلی و سکه در حالی روند صعودی به خود گرفته که ارزش دلار طی یک هفته یک تومان افت داشته است.

منبع خبر: خبر گزاری میزان
  ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۲:۴۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد