خدمات بانک ملی ؛ فرصتی بی نظیر در بازار رقابتی است

خدمات بانک ملی ؛ فرصتی بی نظیر در بازار رقابتی است
مدیرعامل بانک ملی ایران ، خدمات گسترده بین المللی بانک ملی ایران را فرصتی بی نظیر در بازار رقابتی دانست.

محمد رضا حسین زاده  ، خدمات گسترده بین المللیبانک ملی ایران را فرصتی بی نظیر در بازار رقابتی دانست و گفت :استان هرمزگان بویژه بندرعباس به عنوان یک قطب اقتصادی در کشور مطرح است و شعب بانک ملی باید خدمات گسترده ای به مشتریان ارایه کنند.

وی در بازدید از بخش های مختلف شعب بندرعباس و گلشهر به جایگاه ویژه بانک ملی ایران نزد مشتریان و اعلام آمادگی بانک های بزرگ بین المللی برای همکاری با این بانک اشاره کرد و این موقعیت را یک فرصت بی نظیر در شرایط رقابتی امروز دانست.

حسین زاده با تاکید بر ضرورت توجه به عوامل رضایت مشتریان ، خواستار معرفی و تبیین خدمات ویژه بانک ملی ایران بویژه قابلیت های بین المللی این بانک برای مشتریان شد و گفت: بانک ملی ایران خدمات گسترده ای در حوزه خارجی دارد که می تواند در اختیار صادرکنندگان و واردکنندگان کالاها و خدمات قرار گیرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک ، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت سی دلف واقع در بندر شهید رجایی با مدیران این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

محمدرضا حسین زاده در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران به تشریح خدمات مختلف این بانک پرداخت و گفت: پس از رفع تحریم ها ، خدمات گسترده بانک ملی ایران بویژه در حوزه ارزی ،آماده ارایه به تجار و صادر کنندگان و واردکنندگان کالاها و خدمات است.

حسن یگانه رییس هیات مدیره شرکت سی دلف نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران از این شرکت ، گزارشی از مجموعه خدمات و قابلیت های این شرکت ارایه کرد و گفت: شرکت سی دلف علاقه مند است با بانک ملی ایران همکاری های بیشتری داشته باشد چون این بانک ، باتجربه ، پشتوانه دار و قوی در عرصه بانکی کشور است.

شرکت سی دلف یکی از شرکت های اصلی و مهم خدمات دریایی و بندری ایران است که به عنوان یکی از مشتریان کلیدی بانک ملی ایران دارای قابلیت های ویژه در عرصه خدمات بارگیری ، نگهداری و تحویل محموله های یخچالی ، کانتینر های خالی و همچنین محموله های نفتی است.

فرهنگ احترام به پیشکسوتان از ارکان مهم بانک ملی ایران است

مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در جمع روسای پیشین اداره کل سرمایه انسانی با تاکید بر ضرورت احترام و تکریم پیشکسوتان و همکاران قدیمی گفت: یکی از ارکان مهم بانک ملی ایران، فرهنگ احترام به پیشکسوتان است که به بانک ملی ایران برکت می‌بخشد.

محمدرضا حسین‌زاده با عنوان اینکه بانک ملی ایران در داخل و خارج از کشور دارای جایگاه رفیعی است، اضافه کرد: این جایگاه به علت داشتن بنا و ساختمان و تجهیزات این بانک بزرگ نیست بلکه به دلیل وجود سرمایه‌های انسانی و گنجینه‌های کهن و ماندگار این بانک است.

وی تصریح کرد: تکریم گنجینه ارزشمند نیروی انسانی که شامل کارکنان شاغل و بازنشسته می شود، در بانک ملی ایران نهادینه شده و باید این موضوع مهم را ارج نهاده و روزبه‌روز برای گسترش آن تلاش کنیم. مدیر عامل بانک ملی ایران افزود: همکاران بازنشسته و مشتریان قدیمی بانک با عشق و علاقه به بانک ملی ایران می‌نگرند و این نوع نگاه برای ما ستودنی است.

وی در پایان گفت: خانواده بانک ملی ایران با حدود 200 هزار نفر نیروی انسانی به همراه خانواده آنها همواره برای خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور پیشقدم بوده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ بهمن مسگرها معاون اداری و مالی بانک مرکزی و یکی از روسای اسبق اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم، با تقدیر از اقدام جالب توجه مسئولان اداره کل سرمایه انسانی بانک ابراز داشت: خدمت در بانک ملی ایران افتخار است و ایثارگری مخصوص به خود را می‌طلبد و هدف کارکنان بانک ملی ایران خدمت به مردم است.

حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی هم با اشاره به تکریم مسئولان و پیشکسوتان به عنوان یکی از برنامه‌های این اداره کل گفت: اداره کل سرمایه انسانی از ابتدا تاکنون منشأ نظم و انضباط در سازمان بوده است و در حال حاضر نیز این اداره کل، عزم خود را جزم کرده تا راهگشای مسائل همکاران برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان باشد.

همچنسن بانک ملی ایران در استان گلستان از سردار آزمون بازیکن سرشناس و با ارزش تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه روستوف روسیه و یکی از مشتریان ممتاز این بانک تقدیر کرد.

خانعلی رشیدی رییس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان گلستان در مراسم تقدیر از ملی پوش کشورمان که با حضور پدر و مدیر برنامه های این بازیکن و تعدادی از مسئولان و مشتریان بانک در شعبه گنبد برگزار شد، ضمن قدردانی از تعامل و همکاری سردار آزمون با بانک ملی ایران ، وی را افتخار ورزش کشور بویژه استان گلستان ونماینده شایسته فوتبال ایران در سطح اول فوتبال اروپا معرفی کرد.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵:۱۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد