عبور از تحریم با تكیه بر توان داخلی محقق شده است

عبور از تحریم با تكیه بر توان داخلی محقق شده است
وزیر نفت در پیامی به هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی كیش گفت: ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت از سوی بخش خصوصی، عبور از تحریم ها را ممكن ساخته است.
'رستم قاسمی' در این پیام خاطر نشان كرده است: درآستانه برگزاری هشتمین نمایشگاه انرژی كیش و در شرایط كنونی، همه ما وظیفه داریم تا با همت و تلاش مضاعف برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال جهاد اقتصادی، همت دوچندان داشته باشیم.
در پیام وزیر نفت اضافه شده است: برای حضوری قوی و موثر در جهت رفع نیازهای كشور بخصوص صنعت نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی گردهم آییم و با مشاركت و خرد جمعی، پیشرفت و آبادانی كشور را شتاب بخشیم.
در ادامه این پیام آمده است: حضور و مشاركت شركت های داخلی و اهتمام آنها در تامین نیازهای صنعت بزرگ نفت، موجب تقویت ارتباط وزارت نفت با پیمانكاران داخلی در برنامه ریزی جهت جذب سرمایه و بی نیازی از حضور شركت های خارجی خواهد شد.
وزیر نفت با بیان اینكه حضور پررنگ شركت های خصوصی و مشاركت مردم در ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، امری ضروری است، یادآورشده است: وقتی ملتی با هم، كنار هم و متحد باشد، شكست ناپذیر خواهد بود.
در ادامه این پیام آمده است كه اتكا به نیروهای انسانی متعهد و متخصص داخلی و توسعه ساخت تجهیزات موردنیاز از سوی بخش خصوصی، عبور از تحریم ها را ممكن ساخته و بنده مطمئن هستم در سایر تحریم های نفتی نیز فائق خواهیم آمد.
در پیام وزیر نفت اضافه شده است: ارتباط موثر متخصصان صنعت و مراكز دانش بنیان، موجب ارتقای این صنعت خواهد شد. با توجه به موقعیت ژئوپولتیك كشورمان، امروز دنیا به خوبی می داند كه ایران را نمی توان به راحتی از معادلات منطقه ای و جهانی دور داشت و اثرگذاری كشور در روابط بین الملل بر كسی پوشیده نیست.
وزیرنفت گفته است كه همت مضاعف نماییم و در چنین رویدادهای تخصصی، داشته ها را مورد ارزیابی و نیازمندی های كشورمان را به دست جوانان برومند متخصص و متعهدمان فراهم سازیم و برای همیشه، كشور را از نیاز به بیگانگان بی نیاز و موجب شكوفایی و مجد عظمت آن گردیم. به امید آن روزی كه خیلی دیر نخواهد بود.
هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی كیش 26 تا 29 دی با حضور 168 شركت داخلی و 52 نماینده خارجی در جزیره كیش برپاست.
كشورهای چین، تركیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، كره جنوبی، تایوان، آذربایجان، ژاپن، مالزی، فنلاند، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان و بلژیك، از جمله شركت كنندگان در هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی كیش است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.                        
منبع خبر: ایرنا
  ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۷:۲۴:۵۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد