معدن طلای Dunkwa

  معدن طلای Dunkwa
معدن طلاي Dunkwa در 10 کيلومتري جنوب غرب شهر Dunkwa غنا واقع شده است. عرض جغرافيايي اين معدن 5 درجه ...
- موقعيت
معدن طلاي Dunkwa در 10 کيلومتري جنوب غرب شهر Dunkwa غنا واقع شده است. عرض جغرافيايي اين معدن 5 درجه و 48 دقيقه شمالي و طول جغرافيايي آن 1 درجه و 52 دقيقه غربي مي باشد.
در سال 2003، دو پروانه بهره برداري به نام هاي Asikuma و Mansiso واقع در Dunkwa به اين معدن داده شد. اين دو ماده معدني داراي ابعاد 125 کيلومتر مربع با امتداد 45 کيلومتر در شمال Ashanti Trend و در مجاورت منطقه معدني Bogoso واقع شده است.
- زمين شناسي
اکتشافات در منطقه Dunkwa به دهه 1930 ميلادي زماني که 5 رگه کوارتزي درمنطقه يافت شد، برمي گردد. کاني زايي در اين معدن مشابه معدن Bogoso است. کانسار Mampon در قسمت شمالي معدن Dunkwa در سال 1988 بوسيله روش هاي ژئوشيميايي ناحيه اي کشف شده است.
ميزان ذخيره اين معدن 1 ميليون تن با عيار 16/5 گرم در تن در Mampon تخمين زده شده است.
در طول نيمه اول 2005، حفاري ها در معدن Dunkwa درجايي که تعدادي گمانه براي تست کاني زايي در طول امتداد و شيب زون هاي شناخته شده حفر شده بود، متمرکز شد. نمونه هاي جمع آوري شده از حفاري الماسه براي تست فرآوري و مطالعات ژئوتکنيکي به منظور همسان سازي مطالعات امکان سنجي، در نيمه دوم سال 2005 مورد بررسي و آزمايش قرار گرفت.
در دومين فصل 2005 حفاري هاي سايت در قسمت جنوبي به صورت اوليه انجام پذيرفت و ريگ حفاري Rotary Air Blast در محل براي اکتشاف کانسار اکسيده در اعماق به کار برده شد. همچنين طرح انجام حفاري براي تست 9 کيلومتر آنومالي ژئوفيزيکي در زون تست نشده در طول رد به جا مانده در ساختار Ashanti Trend مورد استفاده قرار مي گيرد.

منبع خبر: پایگاه ملی داده ها
  ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۴:۴۴:۳۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد