بازگشت قیمت آتی سکه پس از تکذیب افزایش نرخ سکه پیش خرید

بازگشت قیمت آتی سکه پس از تکذیب افزایش نرخ سکه پیش خرید
در حالی قیمت سکه در معاملات آتی امروز با رشد 11 هزار تومانی نسبت به 5شنبه روبه‌رو شده که در ابتدای شروع معاملات امروز شایعه افزایش نرخ سکه پیش خرید 6 ماهه بانک ملی موجب رشد افزایش قیمت‌ها شده بود ولی پس از تکذیب این خبر قیمت‌ها در حال بازگشت است.
معاملات آتی سکه امروز در حالی با روند مثبت باز شد که انس جهانی در روز جمعه با کاهش روبه‌رو شد. البته در کنار کاهش طلای جهانی دلار در بازار غیر رسمی به نرخ‌هایی بالای 1900 تومان معامله می شود.
همچنین، قیمت سکه در بازار نقد نیز در حال حاضر بالای 825 تومان به فروش می‌رسد. اثر همه این مسائل در بازار آتی موجب رشد حدود 11 هزار تومانی سکه اسفند، اردیبهشت و تیر ماه نسبت به روز پنج شنبه شده است.
بر اساس این گزارش، با شروع معاملات آتی امروز، قیمت‌ها به دلیل شایعه‌ای که در خصوص افزایش نرخ پیش خرید سکه تحویل 6 ماه آینده بانک ملی در برخی سایت‌ها منتشر شده بود نسبت به قیمت‌های فعلی بیشتر بود ولی وقتی مشخص شد این مطلب نادرست بوده رشد قیمتی اندکی کاهش یافت.
در حال حاضر نرخ سکه اسفند، اردیبهشت و تیر ماه به ترتیب 863، 905 و 936 هزار تومان معامله می‌شود. همچنین، انس نیز در 1719 دلار است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۷:۱۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد