دلیلی برای رشد قیمت سکه در معاملات امروز آتی وجود ندارد

دلیلی برای رشد قیمت سکه در معاملات امروز آتی وجود ندارد
یک کارشناس معاملات آتی رشد قیمت سکه در معاملات امروز را بی حساب دانست و گفت: درست است طلای جهانی رشد کرده ولی در حدی نبوده که سکه اردیبهشت و تیر بیش از 20 هزار تومان افزایش یابد.
فرزان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خصوص دلیل افزایش نرخ سکه در معاملات آتی برای امروز اظهار داشت:‌ اصلا مشخص نیست دلیل افزایش نرخ سکه چیست نمی توان گفت دلیل آن رشد طلای جهانی است زیرا در حدی نبود که بتواند حدود 20 هزار تومان بر روی سکه آتی اثر بگذارد.
وی با اشاره به اینکه این افزایش قیمت در آتی بی حساب است، گفت:‌ پیش بینی وضعیت انس نیز بستگی به مسائل سیاسی اروپا و امریکا دارد زیرا امروز در اتحادیه اروپا جلسه‌ای برای بررسی وضعیت یونان تشکیل می شود تا تصمیم بگیرند نیمی از بدهی یونان را ببخشند یا خیر.
این کارشناس معاملات آتی با بیان اینکه دو کشور با این بخشودگی مخالف بودند که قرار است در جلسه امروز در این خصوص تصمیم گیری شود، خاطر نشان کرد: درصورتی که این بدهی‌ها بخشیده نشود طبق قانون یونان باید از اتحادیه اروپا خارج شود.
به گزارش فارس، در حال حاضر قیمت سکه اردیبهشت و تیر ماه سال آینده نسبت به روز گذشته که منفی بود، بین 20 تا 23 هزار تومان افزایش یافته است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۴:۲۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد