رونق در انتظار بورس تهران

رونق در انتظار بورس تهران
بازار سرمایه در سال جاری با اتفاقات مختلفی مواجه شد از رکوردزنی های فروردین گرفته تا استراحت در تابستان و امسال را شاید به توان سال چند چهره ای بازار سهام دانست.
مدیرعامل کارگزاری آریا بورس گفت : بورس تهران سال 90 را با فراز و نشیب های فراوان سپری می کند تا در مجموع امسال شاید چند چهره متفاوت بازار سهام باشیم.
احمد مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) درخصوص وضعیت بازار در سال 90 افزود : از ابتدای سال تاکنون، بازار شاهد تغییرات زیادی است به طوریکه انواع اتفاق های اقتصادی و روانی بر بازار سهام تاثیر گذار بوده است.
مدیر عامل کارگزاری آریا بورس معتقد است وقایع امسال بازار سرمایه تجربه ای شد تا ارکان این بازار تلاش کنند بدنه بازار سهام را نسبت به اتفاق های غیر قابل پیش بینی محکم تر کنند و راهکارهایی برای کنترل و دفاع از بازار سرمایه در شرایط خاص در نظر بگیرند.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر نگاه مثبت به بازار در سال آینده گفت: با ثبات در بازارهای موازی، جذب نقدینگی های سرگردان از طریق بازار پول و گذر از التهابات، بار دیگر رونق بورس فرا می رسد.
به گفته مصطفوی با جذب این نقدینگی ها در بانک ها، قدرت تسهیلات دهی آنها افزایش خواهد یافت و با ارائه تسهیلات به صنایع بورسی، شرکت ها به سرعت طرح های توسعه ای و پروژه های خود را اجرا خواهند کرد که این اتفاق رشد و رونق بورس را در پی خواهد داشت.
مدیر عامل کارگزاری آریا بورس تاکید کرد باید مزیت های بورس شناخته و معرفی شود تا سایر نهادهای مالی مثل بانک ها، گمرک و غیره بتوانند تعامل بهتر و بیشتری با بازار سرمایه برقرار کنند.
وی سال آینده را سال پر رونق بازار سرمایه دانست و گفت : به نظر می رسد با ایجاد آرامش در سایر بازارها، از سال آینده بازار سرمایه با توجه به کاهش قیمت اکثر سهام شرکت ها و پتانسیل رو به رشد آنها، با رونق روبرو شود.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: سنا
  ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۷:۴۴:۵۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد