بیمه بیکاری برای کارگران بیکار شده پلاسکو برقرار می شود

بیمه بیکاری برای کارگران بیکار شده پلاسکو برقرار می شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه کارگرانی که در ساختمان تجاری پلاسکو (تهران) به دنبال آتش سوزی کار خود را از دست داده اند از صبح فردا(یکشنبه) می توانند به اداره های کار مراجعه و نسبت به مقرری بیمه بیکاری اقدام کنند.

علی ربیعی امروز(شنبه) در بازدیدی که به همراه رییس جمهوری از محل این حادثه داشت، افزود: وام ارزان قیمت برای کسانی که این کارگران را جذب کار کنند در نظر گرفته شده است.
وی یادآورشد: کارگران بیکار شدهساختمان پلاسکو از فردا (یکشنبه) می توانند برای دریافت بیمه بیکاری به اداره های کار مراجعه کنند.
ربیعی اضافه کرد: براساس گفت وگوهای انجام شده با استاندار تهران، قرار است محل موقتی را در تهران واحدهایی که در ساختمان پلاسکو فعالیت داشتند، آماده کنیم تا یک مرکز تولید موقت ایجاد شود.
به گفته وزیر کار، برای دایر شدن محل موقت واحدهای تولیدی فعال در ساختمان پلاسکو، مذاکره با صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته تا وام ارزان قیمت در اختیار واحدهای یادشده قرار گیرد.
ربیعی افزود: سازمان تامین اجتماعی هزینه تکمیل درمان آتش نشانان را متقبل و مستمری شهدا از امروز بدون تشریفات اداری برقرار می شود.
به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه سی ام دیماه، ساختمان تجاری 17 طبقه پلاسکو واقع در خیابان جمهوری چهارراه استامبول به دنبال حریق فرو ریخت و نزدیک به 600 واحد تولید پوشاک از بین رفت. به دنبال این حادثه بیش از سه هزار نفر کار خود را از دست دادند.

منبع خبر: ایرنا
  ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۸:۴۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد