شاخص سهام در بازارهای آسیا کاهش یافت

شاخص سهام در بازارهای آسیا کاهش یافت
به دلیل کاهش اشتغال زایی در اقتصاد آمریکا شاخص سهام در بازارهای مالی آسیا برای چهارمین روز متوالی با کاهش روبرو شد.
به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ کاهش اشتغال زایی در اقتصاد آمریکا به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان طی ماه گذشته تاثیر منفی زیادی بر افت شاخص سهام در بازارهای مالی بین المللی داشته است .
ارزش ین ژاپن نیز امروز به بالاترین حد خود در برابر دلار آمریکا در یک ماه اخیر رسیده است . بر اساس این گزارش شاخص اس اند پی 500 آمریکا با افت 1.1 درصدی روبرو شده است . شاخص ام اس سی آی آسیا پاسیفیک نیز امروز با افت 0.4 درصدی روبرو شده است .
ارزش ین ژاپن در برابر دلار بیش از 0.2 درصد افزایش یافته است . ارزش وون کره جنوبی در برابر 16 ارز معتبر بین المللی کاهش یافته است . قیمت جهانی نفت نیز بیش از 1.4 درصد کاهش یافت .
نگرانیهای بین المللی از انجام آزمایش های هسته ای کره شمالی نیز تاثیر زیادی در کاهش شاخص سهام آسیا داشته است . کاهش رشد اشتغال در اقتصاد آمریکا نیز تاثیر زیادی در نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی آمریکا داشته است .
بر این اساس شاخص نیکی 225 توکیو نیز امروز با افت یک درصدی روبرو شده است . شاخص کاسپی کره جنوبی نیز امروز بیش از 1.3 درصد از ارزش خود را از دست داده است . شاخص سهام بورس تایوان نیز با افت 0.9 درصدی روبرو شده است . شاخص ترکیبی بورس شانگهای نیز امروز با افت 0.2 درصدی روبرو شده است .
آمارهای رسمی دولت چین نشان می دهد نرخ تورم این کشور طی ماه گذشته به بیش از 3.6 درصد افزایش یافته است .
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۵:۴۲:۱۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد